سپاهان – پرسپولیس و صحنه ای که تلویزیون نشان نداد!

اما درست زمانی که یکی از بازیکنان پرسپولیس در زمان عادی بازی و سکوت نسبی ورزشگاه در آخرین دقیقه بازی روی زمین افتاد، ناگهان ظاهر یکی از هواداران سپاهان وارد زمین شد و او به سمت پیام نیازمند حرکت کرد. و توسط ماموران به کلی فضای ورزشگاه را تغییر داد و تماشاگران از دیدن تعقیب جیمی جامپ و افسران خوشحال شدند.

1804862

پرسپولیسی ها در خانه با نتیجه 4 بر 2 حریف قدرتمند خود را شکست دادند و هوادارانشان بخشی از سکوهای نقش جهان را اشغال کردند و با شور و شوق تیم خود را تشویق کردند.


سرویس خبر شماره: 1871981
مارس 04, 1401 در 02:05
7.8K |

0نقطه نظر

دو تماشاگر که نقش جهان را به هم ریختند

بلافاصله و در حالی که جیمی جامپ سپاهانی به طور کامل زمین را ترک نکرده بود، یکی از هواداران پرسپولیس نیز از روی سکوهای هواداران این تیم وارد زمین شد و در یک چشم به هم زدن در جمع بازیکنان مورد علاقه اش برای صحنه جالب دیگری قرار گرفت. در ورزشگاه ایجاد می شود و سر و صدا و «ولش کن، بگذار برود» هواداران بیشتر از قبل می شود.

1804863

حضور دو جیمی جامپ در زمین چمن ورزشگاه نقش جهان از اتفاقات عجیب این بازی در پایان وقت قانونی بود.

سپاهان - پرسپولیس و صحنه ای که تلویزیون نشان نداد!

در حالی که تهیه کننده تلویزیون حاضر به نمایش فیلم جیمی جامپس در نمای بسته تحت پروتکل های زنده مسابقات فوتبال نشد، در نهایت این دو تماشاگر توسط ماموران از زمین خارج شدند و پس از پایان بازی، بازی از سر گرفته شد.خروج بازیکن مصدوم از پرسپولیس.

1804864



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی ای که از زمان تساوی تا ساعت 14:59:59 روز چهارشنبه همه منتظر آن بودند، با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید تا سپاهان یک جام را در حضور هوادارانش از دست بدهد.