سپاهان 3 – سایپا 0: رفتن مورائیس برای کرانچار شدن!

در ادامه بازی طلایی پوشان به موقعیت آفرینی ادامه دادند تا اینکه شهریار مقانلو با یک سوپرگل از پشت محوطه جریمه، توپ و تور دروازه سایپا را ترکیب کرد و در آن دیدار هت تریک کرد.

1790506

پس از این گل هر دو سرمربی برای تقویت ترکیب و تا حدودی حفظ اعضای اصلی تیم خود تغییراتی ایجاد کردند و پس از آن بازی آرام تری پیش رفت تا اینکه سرانجام سپاهان با همان سه گل شهریار مغانلو سایپا را شکست داد و راهی دور رفت شد. از 16. فینال جام حذفی باشد تا یک شروع برای تکرار قهرمانی ده سال پیش در این مسابقات با مرحوم کرانچار داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در ادامه به دلیل سردی هوا و چمن ورزشگاه، بازیکنان دو تیم با احتیاط بیشتری بازی را تماشا کردند اما سپاهان همچنان موقعیت‌هایی داشت اما اختلاف نیمه اول مساوی باقی ماند.

سپاهان که در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان کمتر استفاده شده در طول فصل و بازیکنان کلیدی خود به میدان رفته بود، در نیمه اول با گل شهریار مقانلو از شاگردان محمود فکری به سرعت پیش افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی حذفی خود در جام حذفی با سه گل لیگ برتری سایپایی را شکست داد و راهی مرحله حذفی جام حذفی شد.

شاگردان خوزه مورایس پس از یک دهه اولین مرحله از ماموریت خود برای قهرمانی در جام حذفی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سپاهان 3 - سایپا 0: رفتن مورائیس به کرانچار!


سرویس خبر شماره: 1864209
21 ژانویه 1401 در 06:10 ب.ظ
7.4K |

3نقطه نظر

هت تریک مغانلو برای سپاهان برای سبقت گرفتن از سایپا

در این نیمه سپاهان نیز یک گل زودهنگام به ثمر رساند و این بار مغانلو با نفوذ ضربه سر محمد قربانی برای دومین بار دروازه سایپا را باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد و مورایس و تیمش برای صعود به جمع شانزده تیم پایانی خیالشان راحت شود. جام خولا

فخری که به دلیل صعود به لیگ برتر به نوعی از حضور در تیم اصلی خود طفره رفته بود، در نیمه دوم تیمش را بدون تغییر وارد زمین کرد.

1790507

در دقیقه 7 بازی بود که حرکت الویس کامسوبا و پاس عرضی این بازیکن در افتتاحیه دروازه با حضور وقت شناس شهریار مقانلو به گل تبدیل شد تا خیال بازیکنان سپاهان راحت شود.