سکوت و مبارزه ادامه دهید، سیاست جالب سرمربی پرتغالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از برکناری آجارلو از سمت مدیریتی باشگاه استقلال و مدیرعاملی علی فتح الله زاده، سرمربی استقلال در جلسه ای با سرمربی سابق این تیم اعلام کرد که آماده ترک اردوی آبی پوشان است. . اما آجارلو از او خواست که بماند و به کارش ادامه دهد و علی فتح الله زاده هم از اعتمادش به این مربی صحبت کرد و گفت که باید بماند و طبق قرارداد به کارش ادامه دهد و در نهایت قهرمانی آبی ها در لیگ برتر را تکرار کند. آهسته. تدریجی

همه به خوبی می دانند که ریکاردو ساپینتو نتوانست با علی فتح الله زاده، مدیرعامل بازنشسته باشگاه استقلال رابطه خوبی برقرار کند اما او هرگز در رفتار و مصاحبه های خود این مشکل را فاش نکرد.

سکوت و مبارزه ادامه دهید، سیاست جالب سرمربی پرتغالی


سرویس خبر شماره: 1920536
23 آوریل 1402 ساعت 10:55
1.9 هزار |

0نقطه نظر

در هفته های اخیر و پس از بازی ذوب آهن و آلومینیوم اراک، بازیکنان تیم استقلال به شدت از علی فتح الله زاده انتقاد کردند. مدیرعامل علاوه بر پرداخت نکردن پول به بازیکنان، تصمیماتی گرفت که برخلاف بازیکنان بود. یکی از آنها جریمه عارف غلامی بود و اینکه او در تلویزیون مدعی شد بازیکنان تا زمانی که پول نگیرند به زمین نمی روند و بازی نمی کنند، در حالی که استقلال اکنون با شرایط لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی است. و کادر فنی مدعی هستند کسانی هستند که درآمدشان کمتر از 50 درصد بوده و از طرفی مدعی پاداش های زیادی هستند. با این حال، ریکاردو ساپینتو سعی می‌کند با سکوت و جنگیدن کار بزرگی انجام دهد. هت تریک با بردن جام. اگر او در یک فصل حساس موفق به انجام این کار شود، قطعا نامش برای همیشه در تاریخ استقلال خواهد ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

برخلاف وعده هایی که علی فتح الله زاده در اولین روز حضورش در اردوی آبی ها به بازیکنان و کادر فنی داده بود، نتوانست درآمدزایی داشته باشد و در نهایت ناتوانی باشگاه در پرداخت بدهی استراماچونی منجر به کناره گیری استقلال از اردو شد. لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان و کادر فنی در دریافت درصدهای قراردادی، حتی از تیم های نیمه انتهایی جدول هم عقب هستند، البته از تیم های رقیب هم عقب هستند و باشگاه حتی نمی تواند پاداش های برد را پرداخت کند! علی فتح الله زاده این بار با جدیت اردوی تیم آبی ها را ترک کرد و این اتفاق نه تنها برای هواداران، برای اعضای تیم و کادر فنی خوشایند بود، بلکه ترجیح ریکاردو ساپینتو این است که دهان خود را ببندد و به مدیرعامل احترام بگذارد و به دعوا ادامه دهد. وی در پایان بازی با آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: هیچ وقت نگفته که علی فتح الله زاده مسبب مشکلات استقلال است اما وقتی استعفا می دهد و برمی گردد یعنی بازگشت او باید با اتفاقات خوبی برای تیم همراه باشد. اتفاق نیفتاد.

1851344
این عکسی از تمرین دیروز استقلال است، ریکاردو ساپینتو در روز جدایی علی فتح الله از استقلال به سکوت خود ادامه می دهد و دعوا می کند تا آبی ها بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را بازسازی کنند.