سیاست ازبکستان در قبال استقلال: من هر روز هستم!

با وجود شایعات جدایی، عزیزبک امانوف همچنان یکی از اعضای ثابت ترکیب استقلال است.

سیاست ازبکستان در قبال استقلال: من هر روز هستم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرین استقلال برای بازی با سلوهان امروز نیز مانند گذشته انجام شد تا آبی پوشان برای پیروزی در این بازی آماده شوند و باخت مقابل سپاهان را فراموش کنند.

با این شرایط به نظر می رسد تا زمانی که آمانوف مبلغ قرارداد خود را دریافت نکند و یا مدیران باشگاه موفق به انجام آن نشوند، حذف نام این بازیکن از لیست استقلال سخت خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با این حال در شرایطی که به نظر می رسد آمانوف یکی از جدایی های قطعی استقلال است اما در روزهای اخیر هیچ بهانه ای برای فسخ احتمالی قراردادش به سران این باشگاه نداده و از اعضای ثابت ساپینتو بوده است. فهرست تیم

تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که تمام اخبار این باشگاه حول لیست مازاد ساپینتو است و هواداران منتظرند ببینند چه کسانی از جمع آبی پوشان جدا می شوند و یکی از آنها عزیزبک امانوف است.


سرویس خبر شماره: 1866516
04 فوریه 1401 @ 13:49 |
نمایش 3K |

0نقطه نظر

امانوف به تمرین اهمیتی نمی دهد

در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر جدایی این بازیکن ازبکستانی منتشر شده است اما نکته عجیب او حضور مستمر و منظم در تمرینات است. بر اساس گزارش های مختلف از اردوی استقلال، دلیل اصلی عدم حضور این بازیکن در ترکیب و لیست ترکیبی، انگیزه کم و عدم جدیت این بازیکن در تمرینات است، به همین دلیل ساپینتو ترجیح داد به جز برای این بازیکن هیچ شانسی برای این بازیکن ازبکستانی قائل نشود. ملاقات. با گل گهر