سیاست رئال مادرید در مورد آینده آنچلوتی مشخص شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته یک شکست تحقیرآمیز در ترازنامه رئال مادرید به ثبت رسید. جایی که شاگردان کارلو آنچلوتی پس از نمایشی فاجعه بار و ضعیف به رقیب دیرینه بارسلونا با چهار گل شکست خوردند.


سرویس خبر شماره: 1816326 |
01 فروردين 1401 ساعت 20:33 |
41,359 امتیاز خبر|

7نظرات

با این حال، همان گزارش ها حاکی از آن است که سیاست رئال مادرید در قبال سرمربی ایتالیایی کاملاً مشخص است و تا زمانی که باشگاه خطر از دست دادن قهرمانی را احساس نکند، باشگاه قصد برکناری آنچلوتی را نخواهد داشت و او در حال حاضر برای معتبرترین باشگاه کار می کند. اروپا ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او قصد اخراج کارلو آنچلوتی را ندارد تا زمانی که رئال مادرید لالیگا را شکست دهد.

پس از آن شکست سنگین، اکنون گمانه زنی ها در مورد آینده کارلو آنچلوتی آغاز شده است. رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که پس از نمایش ناامیدکننده رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس و حالا تحقیر در ال کلاسیکو، تردید هواداران لوس بلانکوس نسبت به عملکرد کارلو آنچلوتی افزایش یافته است.

رئال به جز چهار گل خورده مقابل بارسلونا، عملکردی کاملاً خنثی و غیرمنتظره از خود به نمایش گذاشت. در واقع، انتظار می رفت که تیم کارلو آنچلوتی پس از پیروزی فوق العاده پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در ال کلاسیکو متفاوت به نظر برسد، اما لوس بلانکوس هواداران خود را کاملاً ناامید کرده است.