سیاست رئال مادرید و گرت بیل در مورد هازارد!

هازارد که مدت ها از آسیب دیدگی مچ پا رنج می برد در نهایت حاضر شد پای آسیب دیده خود را جراحی کند. این موضوع شب گذشته توسط رئال مادرید نیز تایید شد. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

با جدایی گرت بیل از رئال مادرید و پیوستن به تاتنهام، اصلا بعید نیست که ادن هازارد این تابستان را ترک کند.

در گزارشی که AAS در مورد آینده ادن هازارد منتشر کرد، ادعا شده است که رئال مادرید قصد دارد همان سیاستی را که در مورد گرت بیل برای خلاص شدن از شر این بازیکن اعمال کرد، تکرار کند. در واقع، باشگاه اسپانیایی قصد دارد این بازیکن را به یک تیم قرض دهد و بخشی از حقوق او را بپردازد. اتفاقی که تابستان گذشته در مورد گرت بیل و انتقال او به تاتنهام افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816857 |
06 فروردين 1401 ساعت 19:22 |
3,772 امتیاز خبر|

1نظرات

در تابستان 2019، ادن هازارد با امیدهای زیادی از چلسی جدا شد و با قراردادی بزرگ به رئال مادرید پیوست تا رویای خود را محقق کند. در واقع، ستاره بلژیکی به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت گرفته شد اما همه چیز برای او در لوس بلانکوس اشتباه شد.

هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده و نتوانست روزهای فوق العاده خود در چلسی را در لباس پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا تکرار کند. از سوی دیگر پس از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی، وضعیت این بازیکن بدتر شد زیرا سرمربی ایتالیایی در هفته های اخیر علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان نداد.