سیامک نعمتی، رقابت سخت یا جدایی

پیش از مصدومیت میلاد سرلک، کمال سقعدنیا جایگاه خود را در این تیم از دست داد زیرا یحیی به سینا اسدبیگی گمنام بیشتر از کاپیتان دوم این تیم داد. کمال دو هفته اول فیکس بود تا اینکه در هفته هشتم دوباره آرنج اصلی را زد و در چهار بازی آخر در آرنج اصلی قرار گرفت که اتفاقاً عملکرد خوبی داشت و بعید به نظر می‌رسد که غایب باشد. اکنون به راحتی از محدوده اصلی. اینکه کمال در هفته هایی که نیمکت نشین بود از شرایطش ناراضی بود و احتمال جدایی او در نیم فصل وجود داشت اما حالا که شرایط برای او تغییر کرده است به احتمال زیاد در این تیم می ماند. .
اما این شرایط برای سیامک نعمتی که حالا یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود، وجود نداشت. سیامک که در روزهای برونکو بازیکن مهمی برای این تیم محسوب می شد و در اکثر پست ها موثر بود و گل های مهمی را به ثمر رساند، در سه فصلی که یحیی گل محمدی سرمربی بود، مسیر متفاوتی را طی کرد.


سرویس خبر شماره: 1851650
12 نوامبر 1401 ساعت 13:21 |
967

0نقطه نظر

دو راه جلوتر از کاپیتان سوم پرسپولیس

یحیی در این فصل با جدایی رامین رضاییان به سراغ بازیکن سابق خود در ذوب آهن و تراکتور رفت و در نهایت پس از دو فصل تلاش، دانیال اسماعیلی فر را به پرسپولیس آورد. دانیال به عنوان دفاع راست فیکس شد و در ترکیب اصلی جای گرفت. یحیی هم نشان داده که اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و همیشه در این پست در اولویت خواهد بود تا جایی که بازیکن ذخیره اش دیگر امیدی به رقابت با دانیال نخواهد داشت. اسماعیلی فر هم عملکرد خوبی داشت و با 4 پاس گلی که داد حالا یکی از خریدهای موفق پرسپولیس به حساب می آید که کنار گذاشتن او غیر منطقی است.
دانیال تنها یک بار در اراک مصدوم شد و در اواسط نیمه دوم این بازی از زمین خارج شد و یک بار در آخرین بازی مقابل مس کرمان در بیست دقیقه پایانی زمین را ترک کرد و سیامک نعمتی هر دو بار جای او را گرفت. .
آمار حضور سیامک نعمتی در زمین جدا از این دو زمان 24 و 20 دقیقه ای بسیار کوتاه بود. نعمتی یک بار در دقیقه 85، یک بار در دقیقه 90 و سه بازی در دقیقه 88 به میدان رفت. یعنی در 4 بازی اصلا بازی نکرد و نیمکت نشین بود و در 5 بازی با احتساب وقت اضافه کمتر از 30 دقیقه در زمین بود و اصلا عملکردش دیده نشد.
در حالی که سیامک نعمتی در این فصل پرسپولیس صرفا به نیمکت نشینی تبدیل شده، فرصت بازی در پست مناسب در دفاع را پیدا نمی کند اما یحیی در خط هافبک هم به او اعتماد ندارد. نعمتی در پیکان زمانی که در لیگ یک بازی می کرد ابتدا مدافع راست بود اما بعد جلو رفت و بهترین بازی هایش را در پرسپولیس به عنوان وینگر یا هافبک کناری انجام داد اما گل محمدی در این فصل هرگز به هافبک اعتماد نکرد. این کار را نکرد در حالی که خط وسط پرسپولیس به وضوح مشکل دارد و افرادی مانند ترابی و صادقی عملکرد خوبی ندارند.

در ضمن سیامک نعمتی این فصل نیمکت نشین بوده برخلاف فصل گذشته اصلا مصدوم نشده و همیشه در لیست بوده اما خیلی کم بازی کرده و بازی نکرده است و جایی در یحیی نداشت. برنامه ها برای بازیکنی که توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده و چند بازی انجام داده اصلا خوب نیست. در چند هفته گذشته نارضایتی سیامک را به وضوح در چهره سیامک می دیدید و به همین دلیل احتمال جدایی او از پرسپولیس در نیم فصل زیاد است. البته همه چیز به چهار بازی بعد از جام جهانی بستگی دارد و اگر یحیی مثل همین بازی آخر مقابل مس کرمان به سیامک چشم دوخته باشد، شرایط تغییر می کند وگرنه شماره 88 این تیم بعد از 5 و نیم از جمع سرخ ها جدا می شود. -فصل در پرسپولیس



مجله اخبار فوتبال داخلی در یازده بازی اول هافبک شماره 88 پالس همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و او بیشتر بازی ها را به عنوان بازیکن نیمکت نشین دنبال کرد.

سیامک نعمتی، رقابت سخت یا جدایی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاپیتان دوم و سوم پرسپولیس در این فصل جایگاه خوبی در ترکیب نداشتند.

فصل قبل فصل بدی برای سیامک بود و او بیشتر فصل را به دلیل دو مصدومیت از دست داد و از ترکیب خط خورد. نعمتی در هفته سوم فصل قبل در اراک مصدوم شد و در نیم فصل دوم دیر به میدان آمد اما در نیم فصل دوم مصدوم شد و خیلی کم بازی کرد و به همین دلیل متاسفانه قسمت های مهمی از فصل را از دست داد. . .