سیامک نعمتی در عجیب ترین موقعیت پرسپولیس

نویسنده گل اول صعود پرسپولیس در فینال آسیا در شرایطی که اکثر تیم های بالای جدول آن را می خواهند، نمی خواهد این پیراهن را به راحتی از دست بدهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک شماره 88 قرمزها که به عشق شماره 8 به این تیم آمده بود و هر فصل به دلایلی از گرفتن این شماره ناامید می شد. نعمتی اما در شرایط فعلی قصد جدایی از پرسپولیس و پوشیدن پیراهن تیمی را که برای آن زحمت کشیده است ندارد. این بازیکن امیدوار است با کادر فنی و به ویژه یحیی گل محمدی درباره تداوم همکاری و انتظاراتش از حضورش در تیم گفتگو کند. نعمتی هم در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون نشان داده است که می تواند برای رسیدن به هدف حضور در ترکیب سخت بجنگد و باید دید آیا می تواند یحیی گل محمدی را مجبور به استفاده بیشتر از توانایی هایش کند. در ترکیب


سرویس خبر شماره: 1864810
25 ژانویه 1401 12:06 بعد از ظهر |
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با وجود پیشنهادات وسوسه انگیز جدایی…

نعمتی عادت به نیمکت نشینی ندارد و این روزها بازیکنی است که با شرایط عجیبی مواجه است.

سیامک نعمتی در عجیب ترین موقعیت پرسپولیس

نعمتی که فصل گذشته در اردوی تیم ملی حضور داشت پس از آن با بدشانسی مواجه شد و مجبور به عمل جراحی شد، کم کم از ترکیب پرسپولیس دورتر شد و تا این که در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می شود. برای دقایقی کوتاه، شاید کمتر از 2 دقیقه، فرصت تماشای چند بازی را داشت.

مشکلی که باعث شد سایر تیم ها به فکر امضای قرارداد با این بازیکن بدبخت برای نیمکت نشینی چراغ سبز نشان دهند. لیست اکثر مربیان بالای جدول یک نام مشترک دارد: “سیامک نعمتی”

1791733

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کلید فرانسوی پرسپولیس در دوران برونکو و حتی بعد از آن برای یحیی گل محمدی که در پست دفاع راست، وینگر، هافبک میانی و حتی مهاجم قرمزها استفاده می شد، در این فصل شرایط به همین شکل است. باید باشد و همانطور که انتظار می رود. او پیش نمی رود.