سیاوش یزدانی و تغییر رویا در یک سال (عکس)

سیاوش در چند ماه گذشته جز تمرین با استقلال نتوانسته کاری انجام دهد. از چند روزی که به دلیل مشکلات انضباطی در تمرینات استقلال غایب بود، تلاش او برای پیوستن به لس بلوز ناکام ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافعی که یک سال پیش با دعوت دراگان اسکوچیچ به تیم ملی فوتبال ایران در فکر حضور در تیم ملی ایران در جام جهانی بود، نه تنها دیگر شانس حضور در جام جهانی را نداشت، بلکه تلاش می کند تا در لیست اصلی استقلال قرار بگیرد.

گذر زمان در سال گذشته به مذاق سیاوش یزدانی خوش نیامد. سال گذشته که یکی از بازیکنان ثابت اردوهای تیم ملی بود، آرزوی حضور در جام جهانی را داشت اما به یکباره شرایط برایش تغییر کرد. مشکلات مربوط به سربازی و حضور اجباری ملوان بدون بازی حتی یک دقیقه برای این تیم در لیگ یک، او را مجبور کرد تا مدت ها از فوتبال دور بماند و به تیم ملی دعوت نشود.

سیاوش یزدانی روزهای سختی را پشت سر می گذارد. او باید تلاش بیشتری برای بازگشت به تمرینات برای رسیدن به ترکیب استقلال انجام دهد.

سیاوش یزدانی و تغییر رویا در یک سال (عکس)

سیاوش برای چند ماه فقط خدمت در پادگان نیروی دریایی انزلی را تجربه کرد. البته در تمام این مدت امیدوار بود که معافیت دائم خود را دریافت کند و استقلال را دوباره به دست آورد. این اتفاق به حقیقت پیوست، اما اوضاع آنطور که یزدانی برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت.

عملکرد فوق العاده عارف غلامی و رافائل سیلوا در مرکز خط دفاع استقلال باعث شد که نه تنها یزدانی، بلکه محمدحسین مرادمند هم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشند. این دو بازیکن در زمان شروع مجدد تمرینات استقلال باید تلاش خود را دوچندان کنند و امیدوار باشند که نظر ساپینتو نسبت به آنها تغییر کند. موضوعی که خیلی سخت به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852002
14 نوامبر 1401 در 07:11 ب.ظ
28.5 هزار امتیاز خبر|

20نقطه نظر

این مدافع در حال حاضر در خارج از زمین می درخشد

یزدانی که این روزها در مصاحبه هایش عملکرد چشمگیرتری نسبت به فوتبال دارد و عکس های خاصش از چشم عکاسان دور نمانده است، همچنان در تلاش است تا به ترکیب اصلی استقلال برسد اما مشخص است که برای این مهم دست و پنجه نرم خواهد کرد. هدف