سیتی 3-0 شفیلد: شاگردان پپ در یک قدمی جام اول

دقایقی بعد، جولین آلوارز یک ضربه مقطعی از بیرون محوطه جریمه شلیک کرد که دروازه بان شفیلد توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 3+90 سیتی یک فرصت دیگر برای گلزنی داشت. از روی یک ضربه کرنر، توپ از مقابل چند بازیکن مقابل دروازه عبور کرد و علیرغم تلاش فیل فودن، او نتوانست به توپ برسد، بنابراین شاگردان پپ آخرین فرصت خود را در آن بازی از دست دادند.

پنج دقیقه بعد محرز موفق شد برای سومین بار گلزنی کند. گریلیش روی خط محوطه جریمه توپ را با دقت برای محرز ارسال کرد که بدون کمک بود. او توپ را به همان نقطه ای فرستاد که دو گل اولش را به ثمر رساند. این اولین باری بود که یک ستاره در ومبلی در نیمه نهایی جام حذفی هت تریک می کرد.

1855396
1855397

فودن در زمان های تلف شده در اواخر بازی با وجود اینکه در موقعیت خوبی قرار داشت توپ را سخاوتمندانه به آلوارز داد و ضربه او از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا به فینال جام حذفی راه یابند. سیتی در فینال به مصاف برنده منچستریونایتد و برایتون خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، منچسترسیتی با هر سه گل ریاض محرز با نتیجه 3 بر صفر شفیلد یونایتد را شکست داد و راهی فینال شد.

سیتی 3-0 شفیلد: تیم پپ در آستانه جام اول

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف شفیلد یونایتد رفت. سیتیزن ها با ارائه بازی برتر و با سه گلی که ریاض محرز ستاره الجزایری خود به ثمر رساند، توانستند با اقتدار از شفیلد پیشی بگیرند و راهی فینال شوند.

در دقیقه 61 ریاض محرز در میانه میدان توپ را ربود و با حرکت هالند به سمت چپ او به سمت دروازه شفیلد به جلو حرکت کرد. محرز به هلند نیازی نداشت و با آرامش توپ را از شفیلد عبور داد تا امشب گل دوم خود را به ثمر برساند.

1855394
1855395


سرویس خبر شماره: 1922624
02 مه 1402 در 09:18 ب.ظ
1.6 هزار |

2نقطه نظر

در دقایق ابتدایی شفیلد می توانست سیتی را شوکه کند و به گل برسد. در دقیقه 2، شفیلد صاحب یک کرنر شد و پاس نوروود توسط ایگان به سمت اندایه فرستاده شد، اما اورتگا به دروازه باز سیتی هشدار داد.

در دقیقه 15 ارلینگ هالند با وجود اینکه روی نوروود بازیکن شفیلد خطا کرده بود، او حتی پس از به صدا درآمدن سوت داور به حرکت خود ادامه داد و دروازه حریف را از راه دور باز کرد اما با خطای او گل او مردود اعلام شد. .

در دقیقه 41 سیتی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. گوندوگان توپ را به تیرک دروازه فرستاد و آکانجی توپ را به سمت سیلوا فرستاد. ستاره پرتغالی نتوانست به توپ ضربه بزند و در حالی که تلاش می کرد توپ را پس بگیرد مورد ضربه گیبسون قرار گرفت. داور بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد و VAR تصمیم آنها را تایید کرد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و اگرچه دروازه بان شفیلد به درستی مسیر را تشخیص داد، اما توپش در گوشه دروازه حریف قرار گرفت.

1855393

نیمه اول با گل محرز از روی نقطه پنالتی با برتری 1-0 سیتیزن ها به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را مانند نیمه اول با حملات فراوان روی دروازه شفیلد آغاز کرد. گومز از سمت چپ توپی را وارد دروازه کرد و هلند سعی کرد به توپ برسد که در میانه زمین منحرف شد اما ضربه او از فاصله نزدیک به بیرون رفت.