سیتی 3-1 سویا: سه امتیاز با رزرو

سیتی می توانست خیلی سریع به گل دوم برسد اما ضربه سر آیمریک لاپورته از روی ارسال فیل فودن به تیرک دروازه برخورد کرد و بازیکنان سویا سعی کردند به هر طریقی توپ را دفع کنند.
سیتی پیش بود تا اینکه در دقیقه 73 گل دوم را به ثمر رساند. کوین دی بروین که تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود با یک پاس دقیق به جولیان آلوارز فرصت داد و او با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که پپ گواردیولا به چند بازیکن اصلی خود استراحت داد، سیتی موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل سویا به پیروزی برسد.


سرویس خبر شماره: 1851598
12 نوامبر 1401 ساعت 01:30
1.5 هزار |

0نقطه نظر

باز هم این بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 83 گل سوم را به ثمر رساندند. این بار جولین آلوارز در قاعده دروازه قرار گرفت و پس از برهم زدن خط دفاعی حریف، به ریاض محرز فرصت داد تا با یک شوت مطمئن آن را دو گل کند.

هنوز دو دقیقه از بازی نگذشته بود که اشتباه یاسین بونو می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما ضربه نهایی کول پالمر از بالای دروازه سویا به بیرون رفت.
در ادامه، بازیکنان سیتی کنترل بازی را در دست گرفتند و مقابل سویا به دنبال استفاده از ضد حملات بودند. در دقیقه 20 بود که تیم میهمان صاحب موقعیت اول شد اما ضربه رافا میر توسط استفان اورتگا مهار شد.
برتری سیتی ادامه داشت و در دقیقه 28 فودن این فرصت را پیدا کرد که توسط ایلکای گوندوگان کار کند اما ضربه او توسط مدافعان مهار شد.
سه دقیقه بعد سویا در جریان بازی به گل رسید. روی یک کرنر بود که رافا میر با یک ضربه دقیق پاس ایسکو را تبدیل به گل کرد.

سیتی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3-1 سویا را شکست دهد.

سیتی 3-1 سویا: سه امتیاز با رزرو

بعد از آن گل بازی متعادل شد و موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه دوم وقت اضافه جک گریلیش پاس خوبی از پالمر دریافت کرد اما ضربه او توسط بونو مهار شد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. گل، گل برای سویا.
سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع به گل رسید. جولیان آلوارز که در نیمه حریف صاحب توپ بود با یک پاس خوب به ریکو لوئیس فرصت داد و این بازیکن جوان با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند.

در دقایق پایانی بازیکنان سیتی به خوبی بازی را کنترل کردند و این دیدار با نتیجه 3-1 به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی