سیدجلال همیشه در کانون تشویق و ستایش (عکس)


سرویس خبر شماره: 1833125
20 جولای 1401 @ 22:28
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید آنقدر تکرار شده باشد که تبدیل به کلیشه شده باشد اما این باور در بین بسیاری از فوتبالیست ها وجود دارد که خداحافظی از دنیای بازیکنان اولین مرگ فوتبالیست هاست. پایان دوره ای که در کانون توجه قرار می گیرند و سپس از کانون توجه خارج می شوند و شاید حتی به بدترین شکل ممکن فراموش می شوند.

این خداحافظی برای او دو جنبه جالب دارد. اولاً سیدجلال بر خلاف بسیاری از ستاره ها و کاپیتان های پرسپولیس در پایان دوران فوتبالش از این تیم کنار گذاشته نشد و یا اردوی ارتش سرخ را برای جایگاهی بهتر ترک نکرد تا فوتبال خود را در پرسپولیس در کنار مهدی به پایان برساند. مهدوی کیا، فرشاد پیوس، علی پروین و…

سیدجلال حسینی امروز مورد تبریک یحیی گل محمدی و تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

عکس از امیرحسین خیرخواه

در حاشیه تمرین عصر دوشنبه پرسپولیس در حالی که تماشاگران سیدجلال را تشویق می کردند، یحیی گل محمدی لب به تمجید از کاپیتان سابق و سرمربی فعلی پرسپولیس گشود و همزمان حسینی به سمت هواداران رفت و به تشویق آنها پاسخ داد. .

این یک روند طبیعی و یک قاعده کلی است، اما مانند هر قانون دیگری استثنا وجود دارد و استثنای امروز فوتبال ایران سیدجلال حسینی است. فردی که دو دهه در سطح اول فوتبال ایران ظاهر شد، ابتدا به عنوان یک مدافع مستحکم، سپس به عنوان یک رهبر در جایگاه خودش و در نهایت با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد.

از سوی دیگر خداحافظی سیدجلال حسینی برخلاف بسیاری از بازیکنان شاغل در پرسپولیس در آرامشی قابل توجه انجام شد.

او اکنون این فرصت را دارد که به عنوان مربی نقش موثری ایفا کند و پله پله اوج بگیرد و به عنوان یک مربی تبدیل به چهره ای شود. در فوتبال ایران بر خلاف سایر نقاط دنیا بازیکنان بزرگی هم به مربیان صاحب نامی تبدیل شده اند و باید دید حسینی را می توان مانند یحیی گل محمدی، امیر قلانویی، جواد نکونام، فرهاد مجیدی و … مشمول این قاعده کرد یا خیر. یا نه. ?

نکته دوم اینکه پایان دوران این بازیکن برای سیدجلال با شروع زندگی جدیدی برای او همراه بود. با ورود به صحنه تمرین باشگاه، سرمربی و هواداران با آغوش باز و استقبال از کاپیتان شماره چهار استقبال کردند.