سیدعباسی; مبارزه با زانو – تمرین 3


سرویس خبر شماره: 1818388 |
17 فروردين 1401 ساعت 16:10 |
674 |

0نظرات

پایان تلخ برای بازیکن محبوب امیر در دهه 80

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان یافتن فرصت های تیم مشهدی، طبیعی است. شهر خودرو بازی را تهاجمی مقابل گل گهر آغاز کرد و در حملات خود از گل گهر پیش افتاد. این بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید اما در نهایت این بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید تا داوود سید عباسی در پایان بازی نتوانست از زمین بلند شود. او حق داشت ناراحت باشد چون تیمش با سه امتیاز فاصله چندانی نداشت، اما بعد از گل سوم در فاز دفاعی خوب بازی نکرد و حتی می توانست گل چهارم را بزند و پیروزی مقابل شکست را عوض کند. یک بازی تاریخی و خاطره انگیز .

در بازی با نساجی هم شاهد فوتبال خوبی از شهر خودرو بودیم. این دیدار به خصوص در دقایق پایانی موقعیت های بسیار خوبی را برای تیم شهرستان خوردو به ارمغان آورد تا حسین خطیر دروازه بان جوان نساجی با واکنش های دیدنی مانع از شکست تیم نساجی شود.

پیشرفت فنی تیم شهر خودرو در بازی های اخیر مشهود بوده است. به نظر می رسد هر چه به پایان بازی ها نزدیک می شویم، داوود سیدعباسی و تیمش بیشتر برای ماندن تلاش می کنند.

داوود سیدعباسی که شاگرد امیر قلعه نویی و بازیکن مورد علاقه او در تیم استقلال در دهه 80 بود، باید به مبارزه ادامه دهد. او باید از زمین بلند شود، بجنگد و دوباره با تیمش رقابت کند. 6 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و فرصت خوبی است تا شهر خودرو و داوود سیدعباسی به کمک بیایند. آنها شانس زیادی برای ماندن در این سبک بازی خواهند داشت، حتی اگر برای کسب امتیازهای بزرگتر در سایه بازی هجومی مجبور شوند خوب دفاع کنند. به خصوص بعد از رسیدن به هدف.



مجله اخبار فوتبال داخلی