سید عباسی: هیچ فشاری روی بازیکنان ما نیست

وی گفت: آنها بازیکنانی دارند که در لحظه می توانند سرنوشت مسابقه را رقم بزنند و تیم قابل احترام و خوبی هستند. با توجه به سرمربی آنها آقای منصوریان است که علاقه زیادی به ارائه یک بازی بزرگ دارد. فکر می کنم فردا بازی ما با صنعت نفت زیبا باشد.

سرمربی شهر خودرو گفت در بازی فردا مقابل صنعت نفت شاهد یک بازی عالی از دو تیم خواهیم بود.

داوود سیدعباسی سرمربی خودرو در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: به نظرم بازی فردای ما با صنعت نفت بازی خوبی خواهد بود زیرا در تاریخ تیم حریف که به دنبال آن هستند مشکلی وجود دارد. “. فوتبال بازی کنند و سعی کنند فوتبال خوب بازی کنند.» خودشان را نشان دهند. آنها بازیکنانی دارند که توانایی های بالایی در این حرفه دارند و به نظر من این تیم صنعت نفت را خطرناک می کند.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: از طرفی در جدول رده بندی نیز شرایط خاصی داریم، این دیدار برای ما بسیار مهم است، البته فشاری روی بچه های ما نیست و همه تلاش خود را در مسابقات می گذارند و به بچه های ما آرامش می دهند. ” داریم که فردا با تمام وجود بازی می کنند همانطور که صنعت نفت با تمام وجود جلوی ما خواهد آمد.

سید عباسی در پایان درباره تاخیر 24 ساعته در برگزاری این دیدار گفت: در خصوص تعویق بازی باید بگویم با توجه به شرایطی که تیم صنعت نفت آبادان داشت و نمی توانستند پرواز کنند، طبیعی است برای اینها. مشکلات رخ دهد تنها بحث ما مشکل در برگشت پروازمان بود که فکر می کنم مشکل حل می شود. دیروز نتوانستیم تمرین خوبی داشته باشیم اما امروز تمرینات پرنشاط خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم فردا بازی خوبی مقابل نفت آبادان به نمایش بگذاریم و تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822530 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 16:18 |
125 امتیاز خبر|

1نظرات

فردا شاهد یک بازی عالی بین دو تیم خواهیم بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های شهر خودرو و صنعت نفت به دلیل شرایط جوی استان خوزستان و گرد و غبار شدید و دید نامناسب به دلیل عدم امکان تردد ساکنان به مشهد مقدس، 24 ساعت تاخیر خواهند داشت.