سید عباسی: پرسپولیس در ضربات پنالتی برتری دارد


سرویس خبر شماره: 1940293
ژوئن 06, 1402 در 8:25 ب.ظ
30.6 هزار |

8نقطه نظر

قرمزها روح هستند، آبی ها انگیزه هستند.

بازیکن سابق مارون ها درباره شرایط روحی دو تیم برای دربی گفت: دربی مانند هندوانه بسته است و هر تیمی که بتواند خود را در شرایط روحی بهتری نگه دارد حرف اول را می زند. از آنجایی که پرسپولیس قهرمان لیگ شد و به فینال راه یافت، روحیه بسیار خوبی برای این دیدار خواهد داشت، اما لیگ را مقابل استقلال باخت و با انگیزه بسیار بالایی به دربی خواهد آمد تا ثابت کند که قهرمان نشدن در لیگ فقط یک است. بدشانسی بود

سید عباسی درباره صعود پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی گفت: باز هم مثل دربی گذشته هر دو تیم با بردهای بزرگ کنار هم قرار گرفتند و در فرم کاملی قرار دارند. استقلال در بازی های اخیر موفق شد با گل های زیادی حریفان را شکست دهد و حالا خط حمله این تیم در بهترین شرایط خود قرار دارد اما مقابل پرسپولیس هم کاملا آماده است. فکر می کنم با توجه به اینکه هر دو تیم رو به جلو بازی می کنند، بازی بسیار جذابی خواهد بود، اما فینال جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و شاید حساسیت این بازی باعث شود تیم ها قوی تر بازی کنند.

1880371

وی افزود: اینکه یک تیم بتواند در مقاطع خاصی از فصل از نظر روحی آماده شود تا در شرایط سخت نتایج خوبی بگیرد بسیار مهم است. پرسپولیس در این امر موفق شد و پس از پشت سر گذاشتن دوران حساسی توانست به مقام قهرمانی برسد. کلید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دربی بود.

داوود سیدعباسی معتقد است نتیجه دربی در جریان بازی مشخص می شود اما اگر به پنالتی برود پرسپولیس دست برتر را خواهد داشت.

سید عباسی: پرسپولیس در ضربات پنالتی برتری دارد

وی در نهایت در پاسخ به این سوال که اگر بازی به ضربات پنالتی برود کدام تیم برتری خواهد داشت، گفت: فکر می کنم این بازی به ضربات پنالتی نمی رود و نتیجه بازی مشخص می شود. بازی اما به نظر من اگر این اتفاق بیفتد پرسپولیس با حضور بیرانوند در دروازه اش دست بالا را خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داوود سیدعباسی که در دو تیم پرطرفدار پایتخت بازی می کرد، امروز در گفتگو با خبرنگار ما درباره کیفیت مسابقات لیگ بیست و دوم و قهرمانی پرسپولیس در این رقابت ها گفت: گفت: با توجه به اینکه تا هفته گذشته قهرمانی مشخص نبود و تیم ها برای کسب این عنوان می جنگیدند. کیفیت لیگ تا هفته گذشته بالا بود، اما پرسپولیس در حساس ترین قسمت لیگ به بهترین فرم خود رسید و توانست دربی را برد و سپس از لغزش سپاهان برای بردن همه چیز استفاده کند، دست خودش باشد و در نهایت تبدیل به قهرمان شود. قهرمان لیگ

وی درباره ناکامی پرسپولیس در دربی های حذفی در فصول اخیر گفت: اینها آمار هستند و تاثیری بر روند بازی ندارند.آمارها بررسی می شوند اما هیچ وقت نتیجه بازی را مشخص نمی کنند. فکر می کنم هر دو تیم انگیزه زیادی برای این بازی دارند و از طرف دیگر استقلال با توجه به نتیجه ای که در بازی لیگ گرفت، با تجربه تر وارد این بازی خواهد شد.

سید عباسی ضمن پیش بینی نتیجه فینال جام خولا گفت: چهار فینال جام خولا بازی کردم و فکر می کنم این بازی قابل پیش بینی نیست. در این بازی فقط باید سعی کنید اشتباه نکنید و از اشتباهات حریف به خوبی استفاده کنید. دربی همیشه حساس است و شرایطی وجود دارد که اگر با تساوی تمام شود همه خوشحال می شوند اما فینال جام حذفی باید یک برنده داشته باشد و این باعث خاص و حساس شدن این بازی شد.