سیرجان فاتح دوئل برتر لیگ برتر بانوان


سرویس خبر شماره: 1860793
02 ژانویه 1401 ساعت 16:23 |
166 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رودرروی بین مدعیان در پایان قسمت اول فصل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین دیدارهای نیم فصل اول چهاردهمین دوره لیگ برتر بانوان ظهر امروز در حالی برگزار شد که دو مدعی اصلی این رقابت ها یعنی شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان موفق به شکست خود شدند. حریفان و کیان نیشابور نیز مقابل مدافع عنوان قهرمانی در ترکیب قرار گرفت، خاتون بام برای سومین بار در این فصل به دلیل غیبت تیم حریف و با تصمیم کمیته انضباطی با نتیجه 3 بر صفر کنار رفت.

سپاهان اصفهان 1-0 ملان بندر انزلی

خاتون بام 3-0 کیان نیشابور

نبرد دو تیم ریشه دار فوتبال بانوان در هفته نهم ملوان در انزلی رقم خورد که شاگردان مریم ایراندوست و معصومه جهانچی به مصاف هم رفتند. این بازی تا دقایق پایانی نیمه اول با تساوی بدون گل ادامه داشت اما در دقیقه چهارم وقت اضافه نیمه اول شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان موفق شدند با یک گل میزبان خود را از پیش رو بردارند. توسط الهام فرهمند. در ادامه سپاهانی ها موفق شدند با حفظ تک گل خود مقابل ملوان به پیروزی برسند که با این نتیجه سپاهانی ها با 21 امتیاز همچنان در رده سوم قرار دارند و با تعقیب هر دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم باقی ماندند و ملوان در رده پنجم جدول باقی ماند. جدول رده بندی با 15 امتیاز

شهرستان سیرجان در پایان نیم فصل اول لیگ برتر بانوان با تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم به مقام قهرمانی دست یافت. سپاهان با وجود عملکرد خوب هفته های اخیر همچنان در رده سوم باقی مانده است.

سیرجان فاتح دوئل برتر لیگ برتر بانوان

حساس ترین بازی هفته آخر نیم فصل به میزبانی سیرجانی ها برگزار شد که شهرداری سیرجان به عنوان تیم اول جدول برای ادامه صدرنشینی نیاز به کسب ششمین برد متوالی خود داشت. توسط اریسا کهگرد و تا پایان نیمه اول نتوانستند دروازه تیم سنندجی را باز کنند اما با شروع نیمه دوم و در دو دقیقه ابتدایی بازی شاگردان جهان نجاتی موفق شدند با تشکر دو بار به گل برسند. به افسانا چترانور و هستی فروزنده سنندجی را باز می کند و نتیجه مسابقه را به سود تیمش برمی گرداند. در ادامه این تیم سیرجانی بود که در دقایق 78 و 90 دو بار دیگر توسط ملیکا متولی و افشانا چترنور دروازه زارع باتری را باز کرد و با این نتیجه شهرداری سیرجان با 25 امتیاز و تفاضل گل +29 در پایان پیروز شد. نیم فصل اول را تایید کنید.

1784258

شهرداری سیرجان 1-4 باطری کاران سنندج

در دیگر بازی مهم این هفته، جدال تیم های خاتون بام و کیان نیشابور، به دلیل مشکلات تیم میزبان (کیان نیشابور) در آماده سازی زمین استاندارد، این تیم کنار رفت و برای سومین دیدار این فصل، خاتون توسط کمیته انضباطی محاکمه شد. با نتیجه سه بر صفر تیم برنده اعلام می شود. پس از آن تیم های بادرود تهران و زارع باتری سنندج از تمرین مقابل پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان ایران (خاتون بام) انصراف دادند.

شهرداری سیرجان 1-4 باطری کاران سنندج
سپاهان اصفهان 1-0 ملان بندر انزلی
خاتون بام 3-0 کیان نیشابور
ایساتیس کاران فارس 0-3 پالایش گاز ایلام
بادرود تهران 0-2 پیکان البرز



مجله اخبار فوتبال داخلی

نتایج کامل هفته نهم فوتبال بانوان به شرح زیر است