سیزدهمین گل مهاجم سابق پرسپولیس به ثمر رسید

وی در مورد فصلی که سپری کرد گفت: در نیم فصل اول چوکی بودم و نیم فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتم اما خوب کار کردم و به ون گو رفتم و بزرگ کردم و می توانستم بهتر عمل کنم چون او بازیکنان بسیار خوب و شرایط خوب. خیلی خوشحالم که در کنار افرادی مثل میشم جودکی، حبیب زاده، کاویانی، جهره و ابوذر صفرزاده بازی کردم و امیدوارم سال آینده در کنار هم فوتبال بهتری بازی کنیم.

کرملاچ آب در پایان افزود: تیم ما طوری کار می کرد که به جز سه تیم بتوانیم در بالای جدول باشیم، یک سری اتفاقات افتاد، خیلی بد بود. انشاالله سال آینده تمام تلاشم را می کنم تا بهتر از همیشه باشم. من می خواهم از رسانه های شما تشکر کنم که لیگ 1 را دنبال می کنند، بین لیگ 1 و لیگ برتر تفاوتی وجود ندارد و فقط باید بیشتر حواسمان باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در مورد داوری ادامه داد: صحبت از داوری فایده ای ندارد و کارشناسان می آیند، کمی صحبت می کنند و بعد می روند، فقط به این دلیل که فصل آخر است و فکر می کنند دو تیم نیازی به برد و باخت نداشتند. داوری تمام شده است خنده داره، مثلا گل زدیم، داور گل رو قبول کرد و بعد از پنج دقیقه مشورت گفتند گل آفساید بود. دقیقه 95 برای ما پنالتی گرفت، حالا نمی دانم پنالتی بود یا نه، اما بازی را درست کرد.

اگر تعداد گل های آفساید رضا کرملاچعب را در این فصل حساب کنید، می تواند رقیب آقای گل باشد.

سیزدهمین گل مهاجم سابق پرسپولیس به ثمر رسید


سرویس خبر شماره: 1938196
28 مه 1402 ساعت 11:35
16.1 هزار |

1نقطه نظر

Karamla Chaab: آیا VR رسیده است؟ به ما هم بگو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی دو تیم وان پارس و استقلال ملاثانی با تساوی به پایان رسید و شاگردان کلانتری در نیمه اول خود گل آفساید خود را از دست دادند. رضا کرملاچعب درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: شرایط جوی برای هم تیمی هایم سخت بود، شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. یک لحظه توپی به دروازه ما برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

این بازیکن که از گل آفساید خود پشیمان است گفت: متاسفم چون اگر به سود من تمام می شد 13 گل می زدم. بازی سایپا، چادر ملو و این بازی گل های من را آفساید گرفتند، در این بازی نمی دانم چه شد که داور بعد از شش هفت دقیقه آن را آفساید اعلام کرد.

1876721