سیف الله پور: جایگاه مهمانان ما به پرسپولیس رسیده است!

سیف الله پور در پاسخ به اینکه قرار شد یگان ویژه در مورد شلوغی دروازه ها تصمیم گیری کند، گفت: اگر شلوغ شود، جایگاه ما هنوز پر نشده و تماشاگران پرسپولیس وارد شده اند، حق دارند اما آنها می گویند وقتی همه ظرفیت ها پر شد و خارجی ها را به داخل می فرستند هنوز ورزشگاه پر نشده است و هواداران پرسپولیس را به ورزشگاه آورده اند اگر وضعیت اینجا مشخص نشود تیم ما وارد زمین نمی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل نساجی سپس گفت: آقای رفعتی می گوید واحدی را به داخل فرستاده است. برام مهم نیست کی فرستاده اینجا جای هواداران و مهمانان ویژه ماست و باید خالی باشد.

وی در پاسخ به اعزام یگان ویژه هواداران بدون بلیت به ورزشگاه پس از ازدحام جمعیت، گفت: مشکل ما این است؟ برو از یگان ویژه بپرس که چرا مردم را بدون بلیط وارد ورزشگاه می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایزد سیف الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی در کمتر از سه ساعت مانده به آغاز بازی پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر گفت: سه ساعت به پایان بازی باقی مانده و جایگاه CIP میزبان ما به پرسپولیس داده شد.» پرسپولیس این طرف را دارد اما این طرف را هم به پرسپولیس دادند. اگر قرار باشد اینجا بنشینند، میهمانان استان ما بیرون می مانند و بنابراین این بازی امروز برگزار نمی شود.

وی با اشاره به جلسه هماهنگی پیش از بازی گفت: جایگاه پرسپولیس ده درصد استادیوم است و آن جایگاه مهمان ماست و حق ندارند… ده مامور برای این بازی تعیین شد تا بیاورند. آن دوستان داخل این مردها باید بروند بیرون چشمشان نیست، اما باید بروند.


سرویس خبر شماره: 1938248
28 مه 1402 ساعت 4:20 ب.ظ
10.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

با این شرایط تیم ما وارد زمین نمی شود.

ایزد سیف الله پور اعلام کرد نساجی تا زمانی که هواداران پرسپولیس از جعبه ویژه خارج نشوند در زمین حاضر نمی شود.

سیف الله پور: جایگاه مهمانان ما به پرسپولیس رسیده است!