سیمئونه؛ از بی خانمان گرفته تا باشگاه گرفته تا خوش گذرانی با آنچلوتی


سرویس خبر شماره: 1823467 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 14:50 |
3,522 امتیاز خبر|

0نظرات

ستایش کمی از کارلتو

چولو دلیل دست دادن با آنچلوتی را در پایان بازی توضیح داد: در پایان بازی به بوردالاس سرمربی والنسیا و مارسلینو مربی بیلبائو باختم. گاهی اوقات ما مربیان وقتی به رختکن می رویم با یکدیگر برخورد می کنیم. من شخصا برای آنچلوتی احترام زیادی قائل هستم و همیشه او را تحسین کرده ام. او تنها مربی تاریخ است که در 5 لیگ مختلف قهرمان شده و شخصیت بسیار بزرگی دارد. رفتار آنچلوتی پس از برد یا باخت تیمش تغییر نخواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیکو مادرید شب گذشته موفق شد رئال مادرید را در دربی مادرید شکست دهد و تقریبا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

در پایان مسابقه اتفاق جالبی افتاد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو به سمت کارلو آنچلوتی رفت، با او دست داد و آن دو لحظات بسیار خوبی را سپری کردند. سیمئونه معمولاً بعد از سوت پایان بازی به سرعت از رختکن خارج می شود و عادت به دست دادن با سرمربی تیم حریف ندارد، چیزی که در بازی چند ماه پیش مقابل لیورپول خبرساز بود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نتوانست با رفتار سیمئونه کنار بیاید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی در شرایطی برگزار شد که رئالی ها با قطعی شدن قهرمانی انگیزه چندانی نداشتند و کارلو آنچلوتی زمین را در اختیار بازیکنان ذخیره خود قرار داده بود. در دقایق پایانی اما با برتری 1-0 رئال، کارلتو تصمیم گرفت چند بازیکن کلیدی خود را به زمین بفرستد، اما گل یانیک کاراسکو تا پایان باقی ماند و اتلتیکو پس از نزدیک به 8 سال در لالیگا به پیروزی خانگی رسید.