سیمئونه: بارسا با مسی شانس بیشتری برای پیروزی داشت

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در نشست خبری این دیدار اعلام کرد“از زمانی که من مربی اتلتیکو هستم، هر بازی برای من مانند یک فینال بوده و بسیار مهم است. فردا برابر بارسا، شرایط به همین منوال است و ما به دنبال پیروزی مقابل هواداران خود هستیم. هر مسابقه فرصت جدیدی است برای توانایی هایمان را به رخ بکشیم.”

سیمئونه در پاسخ به این سوال که بارسا خیلی بدون لیونل مسی نبوده است، گفت:مسی در هر تیمی تعیین کننده است. حالا او می خواهد تیم ملی آرژانتین یا بارسا و پاری سن ژرمن باشد. بازیکنی با مشخصات فنی مسی به شما شانس بیشتری برای بردن می دهد. زمانی که من با مارادونا در جام جهانی بازی کردم، با وجود اینکه دیگو بزرگتر بود، همیشه فکر می کردیم شانس بیشتری برای بردن داریم و سخت می باختیم. پیروزی با بهترین بازیکنان جهان همیشه آسان تر است.

به گزارش “ورزه سه”، فردا شب در ورزشگاه متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید از هفته شانزدهم لالیگا میزبان بارسلونا خواهد بود. اتلتیکو با 27 امتیاز در رده چهارم و بارسلونا با 11 امتیاز بیشتر صدرنشین هستند. اتلتیکو اگر می خواهد شانس قهرمانی داشته باشد باید با دست پر از این بازی بیرون بیاید.

1789085


سرویس خبر شماره: 1863423
17 ژانویه 1401 @ 4:15 ب.ظ
3.6 هزار |

0نقطه نظر

ما می خواهیم بارسا را ​​ببریم

دیگو سیمئونه تایید کرد که با لیونل مسی، بارسا تیم خطرناک تری است و همیشه به عنوان اولین شانس برای پیروزی در بازی ها دیده می شود.

سیمئونه: بارسا با مسی شانس بیشتری برای پیروزی داشت

سیمئونه در مورد وضعیت ژائو فلیکس گفت: “این بازی نه تنها بهترین فرصت برای ژائو، بلکه برای کل تیم است. تیم بازی به بازی در حال رشد و پیشرفت است. برای پیروزی در فردا، ما قطعا به نبوغ ژائو و سایر بازیکنان نیاز داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سیمون ادامه داد:بعد از بارسا باید به مصاف آلمریا برویم که آن هم فینال است. بازی بعدش هم همینطوره برای من، همیشه بزرگترین بازی، بازی بعدی است. بارسا شرایط بسیار خوبی در لالیگا دارد و تیمی است که بیشترین بازیکن بین المللی را در جام جهانی داشته است. ژاوی ایده های روشنی دارد و بارسا او خیلی خوب بازی می کند. ما یک چالش جذاب و به همان اندازه دشوار خواهیم داشت.”

1787863