سیمئونه: ما حق داشتیم آخری شویم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است که تیمش لیاقت نداشت جز قعرنشینی در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا.

سیمئونه: ما حق داشتیم آخری شویم


سرویس خبر شماره: 1851407
11 نوامبر 1401 در 02:58
311

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو که حذفش از لیگ قهرمانان اروپا از قبل قطعی شده بود، امیدوار بود مقابل پورتو امتیاز کسب کند و پیش از بایر لورکوزن به لیگ اروپا صعود کند، اما امشب در ورزشگاه دراگائو با نتیجه 2-1 شکست خورد. در آخرین گروه خود قرار گرفتند، بنابراین برای اولین بار از سال 2007 آنها در مسابقات مقدماتی رقابت های اروپایی حضور نداشتند.
سیمئونه که هفته گذشته گفته بود لیگ قهرمانان اروپا نسبت به تیمش ظلم کرده است، اکنون تایید کرده است که تیمش شایستگی قعر گروه خود را دارد.
او به خبرنگاران گفت: “برای ما سخت بود، اما باید آن را بپذیریم، اما باید ببینیم که چگونه می توانیم در مسابقات اروپایی پیشرفت کنیم. تقریباً در همه بازی هایمان گل زدیم. گل های کمی خوردیم. گل زدیم و تقریباً همه آنها گل زدیم. تیم ها بهتر هستند از ما بودند ما در رتبه ای قرار گرفتیم که حق ما بود باید واقعیت را بپذیریم از الان و از فردا مرحله جدیدی شروع می شود.

اتلتیکو مادرید در دو بازی اخیر خود در دقایق اول و آخر بازی گلزنی کرده است. سیمئونه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مشکلات روحی و روانی دارد یا خیر، گفت: “احساسات در اولویت هستند. شما می توانید با استعداد و از نظر بدنی آماده باشید، اما اگر از نظر عاطفی خوب هستید و به خود اطمینان دارید، خودخواه نباشید، شما محدود هستید.”
و راه حل سیمئونه برای خروج تیمش از این وضعیت چیست: «ما باید با هم باشیم، دقیقا بدانیم چه می خواهیم و همه را درگیر کنیم. همه، باشگاه، هواداران، ما. این بهترین راه برای رویارویی با چالش هاست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی