سیمئونه: یونایتد پیشرفت کرده است اما کار تیمی ما عالی بوده است


سرویس خبر شماره: 1815527 |
25 مارس 1400 ساعت 09:34 |
901 |

0نظرات

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از شکست منچستریونایتد، تیم تحت مدیریت رالف رنگنیک را تمجید کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید شب گذشته برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچستریونایتد سفر کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد.
اتلتیکو در خانه به تساوی 1-1 رسیده بود اما با این پیروزی توانست از سد شیاطین سرخ بگذرد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.
سیمئونه پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما بسیار خوشحالیم. خیلی ها سعی کردند این اتفاق بیفتد، خیلی ها سعی کردند ما را از مخمصه ای که داشتیم خارج کنند. از دیدن این تیم خوشحالم. آنها در ابتدای بازی دیدند که در هر ضدحمله ای می توانیم به آنها ضربه بزنیم. کار تیمی ما عالی بود و این باعث شد از آن قدردانی کنم.”

او درباره شرایط بازی گفت: «بازی باثباتی بود.» ما گریزمان را به سمت راست تغییر دادیم زیرا نشان داد می تواند شوت بزند. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و توانستیم آن را به جایی برسانیم که احساس راحتی بیشتری می کردیم. ما روی ضدحمله بازی می‌کردیم و حریف می‌دانست که در این کار واقعاً خوب هستیم.»
او با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در این فصل گفت: ما یک فصل غیرعادی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در اتلتیکو سخت است، اما جریان بازی مقابل اوساسونا تغییر کرد و ما توانستیم به مسیر خود برگردیم.
سرمربی اتلتیکو مادرید با تمجید از عملکرد ورانگینک روی نیمکت یونایتد گفت: منچستر از زمانی که سرمربی جدید هدایت این تیم را برعهده گرفت، خوب رقابت کرده و پیشرفت زیادی کرده است. بازی مقابل آنها مقابل اتلتیکو بسیار سخت بود، اما توانستیم حملات خوبی داشته باشیم و پیروز شویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی