سیوانه: باید آزمون را در آغوش بگیریم و از او حمایت کنیم

سرمربی لورکوزن در پایان تایید کرد که مهاجم ایرانی را برای بازی بزرگ فردا در اختیار دارد و گفت: تست برای بازی در مونیخ فراهم است. ما قطعا او را با خود به مونیخ خواهیم برد، او واقعاً می خواهد با تیم بیاید و علاقه زیادی به آن دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845752
07 مهر 1401 ساعت 19:07 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرمربی لورکوزن از مهاجم ایرانی تیمش حمایت کرد

نشریه بیلد در انعکاس نشست خبری جراردو سیوانه نوشت: جراردو سیوانه سرمربی بایر قبل از دیدار خارج از خانه مقابل بایرن در مورد گفتگوی خود با آزمون پس از بازگشت به تمرینات صحبت کرد و به صراحت گفت که این بازیکن ایرانی نیز در لیست سفر به مونیخ قرار دارد. . تیم خواهد بود.

جراردو سیوانه سرمربی بایرلورکوزن گفت آزمون الگوی بزرگی است و ما سعی می کنیم با او همدلی کنیم.

سیوانه: باید آزمون را در آغوش بگیریم و از او حمایت کنیم

سیوان در نشست خبری قبل از بازی با بایرن درباره سردار آزمون و فعالیت اخیرش در فضای مجازی گفت: این مشکل موج های بزرگی ایجاد کرده است. ما سعی می‌کنیم ادغام شویم و هر بازیکنی در اسرع وقت با بقیه اعضای تیم (به تمرین) برگردد. ما هم سعی می کنیم با سردار همدردی کنیم، این مشکل را با او در میان بگذاریم، حرف هایش را بشنویم و از او حمایت کنیم تا بتواند با تمرکز کامل به تیم خدمت کند.

سیوانه با تمجید از آزمون گفت: سردار در تعهد و رفتار خود الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم و با خود ببریم. برای همه ما مهم است که او را در این شرایط چه از نظر تعهد کاری و چه از نظر وظیفه اخلاقی در آغوش بگیریم و از او حمایت کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن فردا در دیداری مهم از هفته هشتم بوندس لیگا در ورزشگاه آلیانز آره نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جراردو سیوانه سرمربی بایر در نشست خبری پیش از این بازی مهم صبح امروز حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت: آزمون الگوی بزرگی است، حالا همه در فوتبال او را تماشا می کنند.