شادی ذوب آهن قبل از بازی با استقلال (عکس)


سرویس خبر شماره: 1982174
3 دسامبر 1402 در 23:08 |
9.9 هزار |

5نقطه نظر

اعضای تیم ذوب آهن پیش از دیدار با استقلال برای محمد ربیعی جشن گرفتند.

شادی ذوب آهن قبل از بازی با استقلال (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن فردا در یازدهمین روز لیگ برتر به مصاف استقلال می رود که در حال حاضر با 18 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و با پیروزی مقابل آبی ها امکان صعود به رده دوم را دارد.

جدال با استقلال صدمین دیداری خواهد بود که محمد ربیعی به عنوان سرمربی در لیگ برتر روی نیمکت می نشیند و به همین مناسبت اعضای تیم ذوب آهن برای این مربی-سرپرست در اردوی پیش از بازی خود جشن گرفتند. این رکورد را به او تبریک گفت. .

ربیعی چهار فصل پیش به مس رفسنجان پیوست و در اولین سال حضورش در این تیم به لیگ برتر صعود کرد. او در سه فصل اخیر در لیگ برتر با مس رفسنجان بازی کرد و توانست نتایج خوبی با این تیم کسب کند اما در پایان فصل گذشته تصمیم به جدایی گرفت و هدایت ذوب آهن را برعهده گرفت.

1958174

سرمربی ذوب آهن در ده هفته اخیر پنج برد، سه تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده و فردا در صدمین سرمربی خود در لیگ برتر به دنبال پیروزی مقابل سران لیگ برتر خواهد بود و به جایگاهی بالاتر صعود خواهد کرد. موقعیت در جدول

پیش بینی می شود قبل از شروع دیدار با استقلال، باشگاه ذوب آهن به مناسبت صدمین بازی لیگ برتر، مراسمی را برای تجلیل از سرمربی خود برگزار کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی