شادی هواداران در فضای مجازی/ ساپینتو از فرهاد مجیدی انتقام گرفت

ساپینتو در اولین بازی این فصل با نتیجه یک بر صفر شاگردان آذری مربی را شکست داد. محمد محبی تک گل استقلال را مقابل هوادار به ثمر رساند و با آن سه امتیاز استقلال در روزی که سپاهان مساوی کرد به 22 امتیاز رسید و بعد از پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از طرفی تیم نساجی مازندران در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته حریف استقلال بود که باز هم 90 و 120 دقیقه دروازه خود را در مقابل استقلال بسته نگه داشت و در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر یک استقلال را حذف کرد. : 4. کرد برای جلوگیری از صعود فرهاد مجیدی به فینال و دومین جام احتمالی فصل گذشته.

ساکت الهامی بار دیگر در شهریور 1398 در فینال جام حذفی به عنوان سرمربی تراکتورسازی مقابل استقلال با مربیگری فرهاد مجیدی به برتری رسید. پس از پیروزی اخیر استقلال، بسیاری از هواداران این تیم در فضای مجازی با اشاره به نتایج اخیر تیم محبوبشان با سرمربیگری فرهاد مجیدی، معتقد بودند ساپینتو انتقام الهام خود را در سکوت گرفته و آن مربی دیگر فریاد سیاه نیست. . از استقلال

ساکت الهامی، مربی آذری تیم هوادار که از ابتدای فصل جاری هدایت این تیم را برعهده داشت، فصل گذشته در سه بازی لیگ و حذفی به عنوان سرمربی نساجی مازندران مغلوب استقلال نشد.

تیم نساجی مازندران فصل گذشته در دو دیدار خانگی و خارج از خانه مقابل استقلال شکست نخورد و این تیم در دیدار خانگی و خارج از خانه حتی یک گل از استقلال دریافت نکرد تا فرهاد مجیدی طعم پیروزی مقابل نماینده شهرش (قیم شهر) را چشیده باشد. ).