شام همبستگی بارسلونا با هزینه کاپیتان



سرویس خبر شماره: 1851676
نوامبر 12, 1401 در 03:01 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شب گذشته به دعوت سرخیو بوسکتس در یکی از رستوران های بارسلون شامی برگزار شد که ژاوی و بیشتر بازیکنان بارسلونا در آن حضور داشتند.

شام همبستگی بارسلونا با هزینه کاپیتان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در حالی که دو بازی تا تعطیلات رقابت های باشگاهی به دلیل جام جهانی باقی مانده است، بازیکنان این تیم قول داده اند که در هر دو بازی پیروز شوند. لغزش رئال به صدر لالیگا رسید. بارسا با یک امتیاز کمتر از رئال مادرید در رده دوم لالیگا قرار دارد، اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند و باید در لیگ اروپا به کار خود ادامه دهد.

برای دومین سال متوالی است که بارسا تحت مدیریت ژاوی نمی تواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، اما بازیکنان بارسا سعی می کنند ذهن خود را برای ادامه فصل از دست ندهند. به همین دلیل شب گذشته به دعوت سرخیو بوسکتس، کاپیتان اول بارسا، کادر فنی و بازیکنان بارسا در رستوران سنتی ‘سانت کویرز دل والس’ گرد هم آمدند و با هم شام خوردند.

به گزارش موندودپورتیوو، این شام قرار بود بعد از بازی رفت بارسا و بایرن برگزار شود که به دلیل باخت 2-0 بارسا لغو شد. بارسلونا در دو بازی بعدی مقابل آلمریا و اوساسونا به دنبال کسب 6 امتیاز است و بازیکنان شب گذشته قول دادند ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را با قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا و لیگ اروپا جبران کنند. باید دید بارسا تا چه اندازه موفق به رسیدن به این اهداف خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی