شاهزاده هری، پادشاه فوتبال آلمان!


سرویس خبر شماره: 1982197
4 دسامبر 1402 در 1:05 ق.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

بایرن یک شبه با یک گل پیش افتاد

بایرن مونیخ در دوازدهمین روز بوندسلیگا با نتیجه یک بر صفر از سد کلن گذشت.

شاهزاده هری، پادشاه فوتبال آلمان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ عصر امروز در ورزشگاه کلن به مصاف هفته دوازدهم بوندسلیگا رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

در این دیدار یک طرفه تا پایان، بایرن خیلی زود تلاش کرد تا با ارسال های منظم و ایجاد موقعیت های گل، از حریف پیش بیفتد.

اریک ماکسیم چوپو موتینگ روی پاس هاریکین در دقیقه 5 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او از زاویه باریکی از کنار تیرک سمت چپ دروازه حریف گذشت و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

روی پاس بلند کنراد لامیر، لروی سانه با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه چیپ او به خوبی مهار شد و یکی از بهترین موقعیت های بایرن در دقیقه 7 از دست رفت.

1958230

بازی تا جایی پیش رفت که هری کین موفق شد برای بایرن گلزنی کند. چوپو-موتینگ روی یک ضد حمله سریع فرصت گلزنی داشت و پس از دریبل زدن مدافع مقابل خود، شوتی به سمت دروازه زد که ضربه او منحرف شد و توپ درست مقابل پای کین قرار گرفت. او با یک ضربه دروازه را باز کرد و چالش سختی را پیش روی خود ندید.

چند دقیقه بعد از این گل، چوپو موتینگ می توانست به سرعت گل دوم را به ثمر برساند که با مهار دروازه بان فرصت خوب او مهار شد و دروازه کلن بسته ماند. مقابل کلن در نیمه اول موقعیت خوبی داشت که مانوئل نویر با مهار ضربه سر در دقیقه 31 دروازه حریف را مهار کرد.

بازی در نیمه اول با حملات بایرن ادامه یافت اما در نهایت با یک گل به رختکن بازگشتند. بایرن در نیمه دوم تیم بهتری بود، اما سعی کرد جریان بازی را کنترل کند و از برتری خود محافظت کند.

1958231

در دقیقه 77 کینگزلی کومان پاس خوبی را به داخل محوطه جریمه فرستاد تا سانه به گل برسد اما این موقعیت خوب با تاخیر سانه و دخالت بازیکن حریف از دست رفت. دقایقی بعد کومان از روی یک کرنر بسته شده در محوطه جریمه توپ را جمع کرد که متاسفانه ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و مهار شد.

بایرن در این دیدار برای صعود به صدر جدول بوندسلیگا به 3 امتیاز نیاز داشت که با مدیریت حرکات حریف تا پایان دیدار امشب به این مهم دست یافت. شاگردان توماس توخل با این پیروزی 32 امتیازی شدند و موقتاً در رده اول قرار گرفتند. کلان قارنشین همچنان 9 امتیاز دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی