شاگردان کیروش بالاخره یک کیت جدید پوشیدند

تیم ملی فوتبال ایران با لباس مجید به مصاف بازیکنان سرشناس انگلیسی که لباس نایک بر تن دارند، می رود. البته طبق ادعای شرکت تولیدی پوشاک تیم ملی کیفیت و تکنولوژی استفاده شده هیچ تفاوتی با نایک و آدیداس ندارد. حال باید دید ایران با لباس مجید در صحنه درگیری با تیم نایکی چه خواهد کرد.

طبق اعلام فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی مرحله گروهی مقابل انگلیس با لباس دوم خود (لباس قرمز) به میدان می رود. به این ترتیب همچنان باید منتظر رونمایی از لباس اول تیم ملی باشیم. به نظر می رسد شاگردان کی روش بالاخره می توانند اولین لباس خود (یونیفرم سفید) را در بازی با ولز به تن کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ایران بالاخره از لباس جدید خود رونمایی خواهد کرد.

شاگردان کیروش بالاخره یک کیت جدید پوشیدند


سرویس خبر شماره: 1854382
29 نوامبر 1401 ساعت 08:09
4.9 هزار |

0نقطه نظر

علیه انگلیس و لباس های تولید شده توسط نایک

تیم ملی ایران به عنوان ترکیب نهایی جام جهانی 2022، دو هفته قبل از شروع جام از لباس جدید خود رونمایی کرد. با وجود اینکه زمان بسیار کمی تا شروع جام باقی مانده بود، تصمیم بر این شد که شاگردان کی روش در دو بازی اخیر دوستانه خود با لباس های جدید به میدان بروند اما تا آن زمان که یک روز به بازی با انگلیس باقی مانده است. در مرحله گروهی جام جهانی به جز آتلیه گتی ایماژ، لباس جدید تیم ملی را در هیچ جای دیگری ندیده ایم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایران فردا برای اولین بار در اولین بازی خود در مرحله گروهی از لباس جدید خود استفاده خواهد کرد. این کیت توسط شرکت مجید تولید شده و ایران برای اولین بار با لباس های فرم تولید داخل در جام جهانی شرکت می کند. البته قبل از آن باید از لباس تیم ملی در زمین رونمایی می شد اما همه چیز دست به دست هم داد تا در هیچ مسابقه دیگری قبل از اولین بازی جام جهانی از لباس جدید استفاده نشود.