شایان مصلح: فکر نمی کردم به تراکتور 4 گل بزنیم


سرویس خبر شماره: 2014082
25 آوریل 1403 ساعت 04:13
129

0نقطه نظر

ما از پتانسیل حریف به نفع خود استفاده کردیم.

شایان مصلح امیدوار است روند خوب ذوب آهن در دیدار مقابل تراکتور در دیدار با طلای پوشان اصفهانی ادامه داشته باشد.

شایان مصلح: فکر نمی کردم به تراکتور 4 گل بزنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایان مصلح پس از پیروزی 4-1 ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به تیم ما و تیم بزرگ تراکتور خسته نباشید می گویم. فوتبال همین است. ما 5-6 هفته است که بهترین بازی‌هایمان را انجام می‌دهیم و در آخرین لحظه بدشانس می‌شویم و به دلایلی بازی را می‌بازیم.

او اضافه کرد: احساس چهار گل زدن به تراکتورسازی در تبریز شاید در ابتدا و قبل از بازی دور از ذهنتان باشد، اما وقتی وارد مسابقه می شوید و شرایط و روزتان را می بینید، دیگر از روحیه شما دور نیست. همه بچه ها امروز عالی بودند و ما نیاز داشتیم که امروز برنده شویم. باید آن را می گرفتیم تا شرایط برای ما مناسب باشد. هفته آینده بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد.

مصلح درباره شعار هواداران تراکتور علیه بازیکنان تیمشان صحبت کرد: من این شرایط را درک می کنم. همه بازیکنان می توانند در هر زمانی تحت فشار هواداران قرار بگیرند. تراکتورسازی تیم بزرگی است و همه آن را می دانستیم. در ابتدای فصل پیشنهاد تراکتوری داشتم. تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است و سه هفته دیگر با این تیم بازی داریم و می دانیم که آن بازی با این بازی قابل مقایسه نیست.

او ادامه داد: در رختکن که با بچه ها صحبت می کردیم، گفتم این شرایط برای تیم های بزرگ است. اگر تیم بعد از 50 تا 60 دقیقه گل نخورد، هواداران به نفع ما هستند. دیدید که از دقیقه 50 هواداران ما را تشویق کردند و برای ما استفاده بهینه از پتانسیل تیم تراکتورسازی بود.

مصلح به پیشنهاد تراکتورسازی در ابتدای فصل پاسخ داد و درباره نارضایتی خود نیز توضیح داد: فوتبال حرفه ای است و این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی در شروع فصل بیفتد. من با مدیر برنامه ام به آنجا رفتم. آقای نصیرزاده زنگ زد و بدون اینکه به نتیجه ای برسیم به آنجا رفتیم. این یک واقعیت است و بازیکنانی که در تیم های بزرگ بازی کرده اند آن را درک می کنند. تراکتور تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند، اما برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هوادارانشان به آنها کمک کنند. من شکایتی ندارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی