شایعات راجرز جت های نیویورک را در 5 بازی برتر سوپربول قرار داده است

بگذارید درس عبرتی برای بقیه لیگ باشد. جتس فصل گذشته یکی از با استعدادترین فهرست‌های NFL را داشت، که عمدتاً توسط تیم‌های تفاوت‌آفرین جوان تیتر شده بود که باید تیم را برای مدت طولانی رقابتی کند. اما آنها پس از یک شروع داغ به نتیجه نرسیدند و با چندین بازی از مرحله پلی آف بازماندند.

شایعات آرون راجرز، جت های نیویورک را در 5 بازی برتر سوپربول قرار داده است

1002400193

از قبل از شروع فصل خارج از فصل، جت ها یکی از بزرگترین بازیگران بازار برای QB جدید هستند. اگر گزارش‌ها و عوامل شانس باور شوند، آن‌ها بزرگترین نام موجود در این چرخه را خواهند داشت.

حرکت خط، نیویورک را تا 5 تیم برتر برای برنده شدن در Super Bowl 2023 می برد. Chiefs همچنان با 550+ برگزیده ها هستند و Bills، Bengals و 49ers همگی با 900+ در رده دوم قرار دارند. جت ها نفر بعدی هستند و در واقع با تیمی که در ماه گذشته در بازی بزرگ کوتاه آمدند، مساوی هستند. هم آنها و هم ایگلز با +1000 می آیند.

اگر صرفاً شایعاتی مبنی بر اینکه جت ها راجرز را فرود خواهند آورد، می تواند حرکت بسیار زیادی در خط ایجاد کند، در این صورت اگر واقعاً این اتفاق بیفتد، شانس بیشتری برای اعداد وجود دارد. این روی خطوط تیم های دیگر تأثیر می گذارد، زیرا آنها احتمالاً از Bills یا 49ers در +900 عبور نمی کنند.

گزارش شده است که جت ها و پکرها قبلاً در مورد غرامت به توافق رسیده اند و هر دو طرف منتظر هستند تا آرون راجرز تصمیم بگیرد که چه کاری می خواهد انجام دهد.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید


نیویورک جتس نشان می دهد که پست کوارتربک چقدر در NFL اهمیت دارد.

https://sportslens.com/news/aaron-rodgers-rumors-put-new-york-jets-in-top-5-super-bowl-favorites/ منبع:

شکست های آنها تا حد زیادی به دلیل کمبود تولید بود که آنها از موقعیت دفاعی خود دریافت کردند. آزمایش زک ویلسون با فاجعه‌ای وحشتناک برای هر دو طرف به پایان رسید و مصدومیت‌های پشتیبان آنها کار را برای تماس‌گیرندگان سیگنال جت در تمام فصل دشوار کرد.

آرون راجرز هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است، اما تصور غالب این است که او در سال 2023 در نیویورک بازی خواهد کرد اگر کاملاً بازنشسته نشود. همانطور که امروز وجود دارد، جت ها به عنوان -1000 مورد علاقه برای به دست آوردن راجرز فهرست شده اند و لاس وگاس رایدر اکنون در رتبه دوم با +450 قرار دارد.

اما چند شانس جالب دیگر وجود دارد که در BetOnline ذکر شده است زیرا مربوط به جفت شدن احتمالی بین تیم و کوارتربک است. یک روز پس از Super Bowl، جت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در سال 2024 در رده +2500 قرار گرفتند. تنها در عرض یک ماه و به دلیل شایعاتی که می‌توانستند MVP سابق را بدست آورند، این شانس به +1000 کاهش یافته است.