شایعه جدید درباره آینده رونالدو به پای بکام بازگشته است

هر دو باشگاه لس آنجلسی (لس آنجلس اف سی و لس آنجلس گلکسی) و همچنین اینتر میامی مشتاق جذب رونالدو هستند. اما حضور بکهام در فلوریدا باعث جذابیت بیشتر انتقال به اینتر میامی می شود. بکام همچنان به جذب مسی علاقه دارد و مسی برای پیوستن به تیم بکام چراغ سبز نشان داده است.

اما اسطوره انگلیس شانس به دست آوردن رونالدو را نادیده نخواهد گرفت. این حرکت باعث خوشحالی روسای MLS خواهد شد که در تلاش برای تقویت وجهه فوتبال در این کشور هستند و قرارداد جدیدی با اپل برای حقوق تلویزیونی فصل آینده امضا کرده اند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پس از مصاحبه جنجالی رونالدو و انتقاد شدید او از باشگاه و سرمربی، یونایتد آماده است تا قرارداد او را پاره کرده و او را اخراج کند.

در 9 اکتبر، مجله “سان” به طور انحصاری علاقه اینترمیامی به ستاره منچستریونایتد را فاش کرد. و حالا بکام در گفتگو با نمایندگان رونالدو متوجه شد که رونالدو می خواهد به آمریکا برود. لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی همچنان هدف شماره یک بکام در MLS است، اما در دسترس بودن رونالدو توجه بکام را به خود جلب کرده است و اسطوره انگلیس نمی خواهد آن را از دست بدهد.

رونالدو با تمرین با تیم ملی کشورش در آستانه جام جهانی سعی کرد توجه خود را از باشگاه و اتفاقات منحرف کند. او که صراحتا گفته بود برای تنهاچ احترامی قائل نیست، درباره جام جهانی هم صحبت کرد و گفت: ما به دنبال برد هستیم و فکر می کنم تیم او را هم داریم. اما تیم های مطرحی در جام جهانی حضور دارند. ما باید متمرکز بمانیم، متواضع بمانیم، بیرون برویم و نشان دهیم که او با ما چه کرده است.”