شایعه جدید مدیریت فتح الله زاده / خداحافظی پس از پرداخت 5 میلیارد تومان!

قربان زاده در برنامه تاپ فوتبال گفت: اگر حرف من علیه فتح الله زاده صحت نداشته باشد یا سه شنبه سر کار نخواهم بود یا مدیرعامل باشگاه استقلال نمی شوم. امروز چهارشنبه بود و هر دو سر کار حاضر شدند.

سازمان خصوصی سازی نیز با تایید این خبر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و لزوم تقویت هیات مدیره دو باشگاه از نظر مالی، اقتصادی و حقوقی، با توجه به تفویض حقوق مالکیت دو باشگاه توسط وزیر محترم اقتصاد و دارایی در تاریخ 18 فروردین 1402 در سازمان خصوصی سازی به زودی جلسات دو باشگاه تشکیل و هیئت مدیره دو باشگاه تغییر خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

گفته می شود سازمان خصوصی سازی باید این پول را به علی فتح الله زاده برگرداند و سپس درباره اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم گیری کند. ظاهرا قانون به سازمان خصوصی سازی اجازه تصمیم گیری درباره هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس را داده است.

امروز در بخشی از بیانیه سازمان خصوصی‌سازی آمده است: «بررسی‌های این شورا مربوط به تخلفات انجام شده در خصوص پرداخت 5 میلیارد تومان به آقای رسول نیازی تاجر فتح‌الله زاده برای 5 سال است. چک های بلامحل (معادل 500 میلیون تومان) و بدیهی است رسیدگی به پرونده های مشابه این پرونده مستلزم بررسی بیشتر است و 5 میلیارد تومان وجه قانونی ندارد و آقای فتح الله زاده باید کل مبلغ پرداختی این چک ها را به باشگاه برگرداند. بدیهی است سازمان خصوصی سازی موضوع مذکور را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.