شبیه سازی سوپرلیگ به مذاق استقلال و پرسپولیس خوش نیامد!

در منطقه غرب، نیروی هوایی عراق، سغد ازبکستان، الشباب عربستان سعودی و المالک ازبکستان در صدر به دور بعدی راه یافتند و گل گهر، الرمثه اردن، الوحده از امارات و الکویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. در این شبیه سازی سپاهان از دور رقابت ها کنار رفت.

در این شبیه سازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با 2 گل مغلوب الهلال شد و از دور رقابت ها کنار رفت. در نهایت چونبوک موتورز توانست با غلبه بر الهلال در بازی پایانی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مرحله گروهی که قبلا به روش سنتی برگزار می شد با سیستم سوئیسی جایگزین خواهد شد. 24 تیم به 2 گروه غربی و شرقی تقسیم می شوند که هر منطقه از 12 تیم تشکیل شده است. هر تیم در گروه خود هشت بازی، چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه انجام خواهد داد. پس از هشت مسابقه، تمامی تیم های این گروه بر اساس امتیازات خود در رده بندی قرار خواهند گرفت. هشت تیم برتر هر گروه (هشت تیم غرب و هشت تیم شرق) به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد.

1786896
1786895

در مرحله یک هشتم نهایی تیم ها با توجه به نتایج خود در مرحله قهرمانی به مصاف هم می روند. تیمی که مقام اول گروه را کسب کند با تیم هشتم گروه خود بازی خواهد کرد. دیدار تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم های چهارم و پنجم. تمامی برندگان مرحله یک شانزدهم نهایی به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت و در آنجا قرعه کشی برای تعیین مسابقات آن مرحله انجام خواهد شد. پس از مرحله یک چهارم نهایی، بازی های نیمه نهایی و نهایی به روش سنتی برگزار می شود.

در این شبیه سازی هشت تیم برتر گروه شرق عبارتند از اولسان، چونبوک، ویسل کوبه، کاوازاکی، ملبورن ویکتوری، بوریرام یونایتد، شاندونگ و دایجو. در حالی که در غرب 8 تیم برتر الهلال، الدیل، العین، النصر، السعد، الاتحاد، الشارجه و پرسپولیس هستند. همچنین در غرب آسیا، تیم‌های استقلال، پاختاکور، شمال از قطر و الشرطه از عراق و یوکوهاما مارینوس شرقی از ژاپن، جواهر لعل تعظیم از مالزی، هبی فورچون از چین و شهر گوانگژو موفق به جدایی از گروه‌های خود نشدند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت های باشگاهی قاره ای در سه سطح مختلف، همه منتظر اعلام جزئیات بیشتر مسابقات و تعیین صندلی کشورها، رنکینگ فوتی هستند. وب سایت سعی کرد مسابقات را شبیه سازی کند که نتایج جالبی به دست آورد.

سطح سوم مسابقات نیز با حضور کشورهایی که رتبه پایینی دارند و به سختی می توانند در دو سطح اول شرکت کنند شبیه سازی شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این شبیه سازی گل گهر توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد اما با شکست مقابل الشباب عربستان از راهیابی به فینال بازماند.

مسابقات دسته دوم با حضور تیم های کشوری در سطح بالا و متوسط ​​برگزار می شود. بدین ترتیب ژاپن، ایران، عربستان سعودی و همچنین بحرین و سنگاپور شرکت خواهند کرد. فرمت این مسابقات مشابه جام AFC قدیم با حضور 32 تیم در 8 گروه است. جدایی منطقه غرب و شرق تا دیدار فینال حفظ خواهد شد.

1786897
1786898

* لیگ برتر یا سوپر لیگ:
در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا تنها 24 تیم حضور خواهند داشت. این به این دلیل است که در سیستم فعلی 40 تیم وجود دارد. تفاوت اصلی مکانیک جدید با سیستم قبلی این است که تنها 6 کشور برتر از هر منطقه می توانند در لیگ برتر (سوپر لیگ) یا لیگ برتر شرکت کنند. بنابراین از غرب آسیا نمایندگانی از عربستان سعودی، قطر، ایران، امارات متحده عربی، ازبکستان و عراق حضور خواهند داشت. در حالی که در شرق، تیم هایی از ژاپن، کره جنوبی، چین، تایلند، استرالیا و مالزی می توانند در رده های بالای لیگ قهرمانان به رقابت بپردازند.

این گزارش می گوید از فصل 2024-2025، AFC ساختار رقابت های باشگاهی خود را تغییر خواهد داد. مسابقات درجه سوم برای نمایندگان کشورهای متوسط ​​و پایین در سراسر قاره برگزار می شود، در حالی که دو مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا فقط به کشورهای برتر محدود می شود.

سایت Footy Ranking اقدام به شبیه سازی سه سطح از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کرد که به نتایج جالبی منجر شد.

شبیه سازی سوپرلیگ به مذاق استقلال و پرسپولیس خوش نیامد!


سرویس خبر شماره: 1862221
10 ژانویه 1401 @ 23:36
990

1نقطه نظر

حضور گل گهر در دیدار نیمه نهایی سطح دوم

* دسته دوم لیگ قهرمانان آسیا:
هنوز نام رسمی قهرمانی دسته دومی لیگ قهرمانان آسیا اعلام نشده است اما برای شبیه سازی این مرحله از نام AFC Cup استفاده شده است.