شبی که نکونام با مشت روی نیمکت پرسپولیس رفت/منجی جواد در دربی برگشت کیست؟



آرتور کوین یاماگا، بازیکن فرانسوی تیم استقلال در جریان دیدار مقابل پرسپولیس و در دقیقه هفتم وقت پایانی بازی را از دست داد و یک پنالتی حساس را با خطای علی نعمتی برای استقلال به ثمر رساند. ، جواد نکونام از شکست در دربی اول به عنوان سرمربی تیم را نجات داد.

جواد نکونام از این گل آنقدر خوشحال شد که با مشت های گره کرده به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و جشن گرفت که پس از دربی مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

اما یاماگا در آستانه دربی برگشت به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم نمی تواند تیمش را همراهی کند و استقلالی ها هم پنالتی گیر خاصی در تیم خود ندارند تا اگر در طول 90 دقیقه بازی مقابل صاحب یک پنالتی فرصت شوند. پرسپولیس از آن به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

صالح حردانی که در دیدار رفت جام حذفی و در شرایطی کاملاً متفاوت با دربی موفق به زدن پنالتی استقلال نشد، هواداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه را ترساند که با تکرار چنین فرصتی در بازی برگشت، پرسپولیس این فرصت را از دست بدهد. گل بزن

به یاد داریم که یاماگا یکی از مهم ترین گل های سال های اخیر استقلال را با یک پنالتی کاملا باحال به علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان زد که مدتی است در مورد آن صحبت می کنیم. .

باید دید جواد نکونام برای دربی برمی گردد و شرایط مشابه دربی خارج از خانه است. اگر تیمش پنالتی دریافت کند، چه خواهد کرد تا چنین فرصت بزرگی را برای او و تیمش از دست ندهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال