شبی که هرگز شکست: اردوی آرژانتین 1 روز پس از فاجعه


سرویس خبر شماره: 1855112
دسامبر 02, 1401 در 04:15 ب.ظ
نمایش 4K |

0نقطه نظر

اسکالونی در دست خانواده بازیکنان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سکوت در اردوی تیم ملی آرژانتین حکمفرماست. صبح امروز در اردوی دانش آموزی قطر شرایط متفاوتی با روزهای گذشته داشت. همان فعالیت معمول و مکرر در اردو دیده شد اما مشخص بود که آرژانتین همچنان از شکست روز گذشته مقابل عربستان آسیب دیده است و بازیکنان نتوانستند با این ضربه کنار بیایند. حتی مکالمه طولانی دیشب بازیکنان هم موثر نبود. لیونل مسی به عنوان کاپیتان پس از شکست دیروز سعی کرد به هم تیمی هایش الهام بخشد و گفت که باید هر چه زودتر به بازی ادامه دهند، اما در حال حاضر به نظر نمی رسد که صحبت های او روی تیم تاثیر بگذارد، به خصوص آنهایی که تجربه کمتری دارند. . آن ها کمک کرده است. این موضوع در چهره کادر فنی و بازیکنان به وضوح دیده می شود. نیاز به تغییر فوری در تیم احساس می شود و کادر فنی برای این امر روی خانواده بازیکنان حساب باز کرده است.

لیونل اسکالونی و معاونانش از شب گذشته به دنبال سریع ترین راه برای تغییر این وضعیت منفی بودند. در نهایت تصمیم گرفتند روند ملاقات بازیکنان با خانواده هایشان را تغییر دهند. معمولاً بازیکنان برای مدتی در اینجا از خانواده خود پذیرایی می کنند و فردای آن شکست بزرگ، اقدامات کادرفنی این است که بعد از ناهار همه اعضای تیم می توانند بدون محدودیت از اقوام خود پذیرایی کنند. بعد از ظهر آزاد برای درمان زخم ها.

در تمرین صبح اکثر بازیکنان تیم اصلی در زمین حضور نداشتند. آنها یک تمرین سبک انجام دادند. اسکالونی، آیمار و ساموئل تمرینات را از دور تماشا کردند. آنها در مورد یافتن فرمول پیروزی در بازی تعیین کننده شنبه مقابل مکزیک بحث کردند و فکر کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

صبحانه امروز هیچ تفاوتی با شام دیشب نداشت. مزاج کم بود و خبری از شوخی و خنده روزهای قبل نبود. مسی تاکید کرده که این شرایط باید تغییر کند، اما آیا می توان این شکست را فراموش کرد؟ آنها می دانند که باید در بازی بعدی مقابل مکزیک پیروز شوند و جایی برای خطا ندارند اما فعلا سایه شکست دیروز بر سر بازیکنان است.

طولانی ترین شب و سخت ترین صبح

لیونل مسی در اتوبوس با هم تیمی هایش صحبت کرد. او کاپیتان این تیم است و همانطور که در منطقه مختلط خود را به خبرنگاران نشان داد و از باخت صحبت کرد، این بار مقابل هم تیمی های ناامیدش ایستاد و از آنها خواست که باخت را فراموش کنند. فقط مسی تکه های این پازل را کنار هم نگه می دارد. مسی گفت شکست اتفاق می افتد اما مهم این است که چگونه از جای خود بلند شده و واکنش سریع نشان دهیم. اما همانطور که در بالا ذکر شد، تیم هنوز در روحیه ضعیفی است. به محض ورود به هتل، کادر مربیگری تصمیم گرفتند که یک میان وعده اختیاری باشد. بعضی ها نمی خواستند پایین بیایند، خجالت می کشیدند و در اتاق هایشان می ماندند. شام جلسه اصلی کادر فنی با بازیکنان بود اما فضای دلنشینی نداشت و غم زیاد جای خود را به شوخی و انرژی خوب داد. شب گذشته و در آخرین لحظات فوتبالیست ها از کادرفنی خواستند که دوباره با هم صحبت کنند.

آرژانتینی ها یکی از طولانی ترین شب های خود را سپری کردند. روحیه بازیکنان آلبی سلسته به شدت پایین است و کادر فنی دیدار با خانواده ها را درمان می دانست.

شبی که هرگز شکست: اردوی آرژانتین 1 روز پس از فاجعه

حال و هوای تیم در ساعات پس از باخت

صبح در اردوی آرژانتین چه گذشت؟

ملاقات با خانواده به عنوان درمان

شب بی پایان به نظر می رسید و بیشتر بازیکنان نمی توانستند بخوابند. Insomniacs در مورد چگونگی بهبود ذهنی صحبت کردند و برخی برای پیاده روی بیرون رفتند، و گفتگو حول محور چگونگی تغییر روند و پیروزی مقابل مکزیک بود. صبح اما هنوز روحیه ضعیف بود و کسی حوصله صحبت کردن نداشت.