شب استقلال رفتن به تلویزیون چه فایده ای دارد؟/ لطفا هواداران را با اسم استراماچونی نترسانید/ شما که کار آجورلو را می دانستید چرا سکوت کردید؟

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کسانی که دوست دارند با اسم استقلال و پرسپولیس صحبت کنند حتماً اهدافی در سر دارند، اگر نه یک روز مانده به بازی استقلال هیچکس بی دلیل به تلویزیون نمی رود. برای نگرانی هواداران باشگاه استقلال. و نگران نباشید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

کریمی توضیح داد که قربانزاده اعلام کرده است که اگر باشگاه استقلال تا 20 فروردین ماه استراماچونی را پرداخت نکند، شامل کسر امتیاز، جریمه، بسته شدن یک یا چند پنجره نقل و انتقالات و در نهایت سقوط به لیگ دسته اول می شود. تاریخ و این مشکل برای همیشه حل خواهد شد. اجازه نمی دهیم مشکلی برای باشگاه استقلال و تیم فوتبال آن که میلیون ها هوادار دارد پیش بیاید.

چرا شب بازی استقلال به تلویزیون می روند؟

این مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه قربان زاده گفته اعضای هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس در این شوراها سربار هستند و نمی توانند در تصمیمات مدیرعامل دخالت کنند، گفت: زمانی که چیدمان اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل یک لیست شده را برنامه ریزی می کنید. شرکت به گونه ای که اگر فردی هم رئیس هیئت مدیره و هم مدیرعامل باشد، با بقیه اعضا چه کرده است؟ چنین فردی قادر به تایید یا رد هر تصمیمی است و در نهایت هیچکس نمی تواند حرف او را زیر پا بگذارد. مثلا همین نامه ای که از تلویزیون پخش شد را امضا نکردم که پول بورسیه کجا باید خرج می شد اما در چنین شرایطی وقتی یکی از اعضا امضا نمی کند اتفاقی می افتد! خود آقای قربان زاده گفته کریمی این برگه را امضا نکرده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در تشریح چیستی کدال گفت: کدال همان سامانه ای است که شرکت ها اقدامات مالی خود را اعلام می کنند و سازمان خصوصی سازی در رابطه با امور مختلف توسط ناظر تصمیم گیری می کند. سوالی که باید از مجری برنامه می پرسید این بود که چرا این سازمان در این مقطع صحبتی نکرد؟ اما حالا در برنامه تلویزیونی می ایستند و یک روز قبل از بازی استقلال این حرف ها را می زنند. معنی آن چیست؟

قربان زاده باید به مردمی برسد که روی زمین سیاه نشسته اند

وی افزود: خدا می داند چند نفر از هموطنان ما در ماجراهای سرمایه گذاری در بورس و بورس وجود خود را از دست داده اند. در سال های اخیر به دلیل نوسانات عجیب بورس، سرمایه بسیاری از هموطنانمان از بین رفته است، اما هیچکس سراغ چنین مشاغلی که مردم در آن سرمایه گذاری کرده اند، نمی رود و سرمایه آنها از روز گذشته از 100 به صفر رسیده است. امروز.

هواداران را با اسم سقوط و کسر امتیاز نترسانید

مديرعامل باشگاه استقلال با بيان اينكه تعداد بازيكنان اين تيم پس از حضور در استقلال به 9 برابر افزايش يافته و قربانزاده مدعي شده است، توضيح داد: اينها همه مربوط به اقدامات مديرعامل سابق است اما سوال من از آقاي قربان زاده اين است كه چه زماني آقای آجورلو این قراردادها در کدال ثبت شد، چرا در آن زمان به این مسائل رسیدگی نکردند و سکوت کردند؟

چرا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارگزاری یکی هستند؟

خصوصی سازی قربانزاده

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره صحبت های حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه فوتبال برتر گفت: ابتدا باید بگویم که مشکلات ریز و درشت خیلی زیاد است. در بورس و سازمان اوراق بهادار. اگر آقای قربان زاده اینقدر به فکر مردم است، اول باید به آنها رسیدگی کند و بعد به استقلال بیاید.

دوست دارم مجری این سوال را بپرسد

شرایط واگذاری سهام سنگ بنای بخش خصوصی است

شب استقلال رفتن به تلویزیون چه فایده دارد/ لطفا هواداران را با اسم استراماچونی نترسانید/ شما که کار آجورلو را می دانستید چرا سکوت کردید!

قرارداد 9 قسمتی در کدال ثبت شد، چرا آن زمان سکوت کردید؟

تعهد

در همین رابطه: قرارداد این بازیکنان در استقلال 9 برابر شده است!

این سرپرست تیم استقلال درباره واگذاری 51 درصد سهام استقلال و پرسپولیس نیز گفت: با این شرایط اعلام شده برای فروش و واگذاری سهام استقلال، سرمایه گذار خصوصی نخواهد آمد و در نهایت ایرانسل و حرام اول باقی می ماند. وقتی شرط می‌بندند که اگر تیم در پایان فصل به رتبه چهارم سقوط کند، ما باشگاه را در اختیار می‌گیریم، طبیعتاً هیچکس پیشرفت نمی‌کند. از آنجایی که ممکن است کسی بخواهد تیمش هفتم شود، چه لزومی دارد که چهارم شود؟ یا مثلا شرط کردند که 30 درصد درآمد باشگاه از نقل و انتقالات بازیکن باشد! شاید کسی نمی خواست بازیکنانش را انتقال دهد و از راه دیگری پول درآورد. اینها موانعی است که سرمایه گذاران خصوصی جلو نیایند.