شب سخت برادران حیدری در پایتخت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیژن و پیام حیدری با نظر کمیته داوری دو دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر را در تهران قضاوت کردند. قضاوت بازی استقلال و گل گهر بر عهده بیژن حیدری بود و پیام حیدری بازی پیکان و نساجی را سوت زد.
آنچه در قضاوت این دو برادر فوتبالی مهم بود بحث برانگیز بودن داوری آنها بود.

یعنی برادران حیدری شب سختی را در پایتخت سپری کردند و مورد اعتراض شدید قرار گرفتند. آن ها حالا باید منتظر نظر کارشناسان برای تایید یا تکذیب سوت هایشان باشند و باید دید نظرشان درباره صحنه های رخ داده چیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1814043 |
15 مارس 1400 در 20:29 |
625 امتیاز خبر|

0نظرات

برادران حیدری شب سختی را در پایتخت سپری کردند. آنها با تیر و گل به چالش کشیده می شوند.


پس از پایان دیدار پیکان و نساجی، اعضای تیم اتومبیلرانی پایتخت به قضاوت حیدری اعتراض کردند. آنها احساس کردند که او حداقل یک پنالتی برای پیکان نگرفته و فروکش کرد تا مسعود شجاعی کارت زرد دوم را دریافت کند. حتی کار به جایی رسید که مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با اشاره به قضاوت بیژن حیدری در بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی، گفت: برادران حیدری علاقه ای به گرفتن هند ندارند. در برابر دشمنان ما!”
قضاوت بیژن حیدری برادر بزرگتر پیام نیز در ورزشگاه آزادی جنجال به پا کرد. پنالتی دومی که برای استقلال گرفت، اعتراض شدید امیر قلعه نویی و گل گهری را برانگیخت و این اعتراضات بعد از بازی هم ادامه داشت.