شب غیرمنتظره یک ستاره مقابل پرسپولیس



در فوتبال بازیکنان و مربیان در مقابل تیم قدیمی خود انگیزه دوگانه دارند و معمولاً حتی اگر 100 درصد آماده نباشند، مقابل تیم اصلی قدیمی بازی می کنند. احسان پهلوان ستاره ای که نیم فصل از سپاهان به فولاد برگشت، بازیکنی بود که پرسپولیسی ها منتظرش بودند.

پهلوان در ذوب آهن چهره شد و نامی برای خود دست و پا کرد. او بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی بود که در نهایت با اصرار او پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. یحیی اعتماد زیادی به این وینگر داشت و با وجود اینکه هواداران از عملکرد او ناراضی بودند، او همیشه از این ستاره حمایت می کرد.

اما پهلوان حاضر به تمدید قرارداد با پرسپولیس و حفظ حقوق اعلام شده از سوی پرسپولیس نشد. او به فولاد رفت و از آنجا هرگز به سطح قبلی نرسید. پهلوان در ابتدای فصل راهی سپاهان شد اما نتوانست جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند و در نیم فصل به اهواز بازگشت.

او در 4 بازی برگشت همچنان بی تاثیر بود و در دیدار با تیم سابقش پرسپولیس در دقیقه 86 جای شیمبای 42 ساله را گرفت و البته نتوانست نتیجه تیمش را تغییر دهد. شکست.

نمونه احسان پهلوان نشان دهنده اهمیت انتخاب درست برای فوتبالیست های حرفه ای است. این توانایی فنی همه چیز نیست و موارد دیگری مانند انتخاب درست تاثیر زیادی در سرنوشت بازیکنان و مربیان دارد و اینکه بازیکنان بدانند پول و اعداد بالا همه چیز نیست و ممکن است به ضرر شما تمام شود. کاهش و همین حقوق و پول در دراز مدت. !



سرویس داخلی اخبار فوتبال