شجاع برای این مقام با همه می جنگد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمان حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، بیشتر گمانه زنی ها برای دعوت از بازیکنان به این اردو حول محور شجاع خلیل زاده بود.
اما انتظارات برای دانستن نظر سرمربی پرتغالی درباره مدافع الاهلی با اعلام لیست نهایی مسافران اتریشی به پایان رسید و مشخص شد شجاع خلیل زاده مهره ای است که کارلوس کی روش برای قلب دفاعی در نظر گرفته است. ایران
شجاع که پیش از این در دوران سرمربیگری سی کیو به تیم ملی دعوت شده بود، نقش مهمی در معرفی ایران به عنوان یکی از ارکان ثابت دفاعی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی داشت و حالا در لیست مسافران ایرانی قرار بگیرد برای جام جهانی قطر رقابت سختی با دیگر مدافعان تیم ملی خواهد داشت. همه آنها در آخرین روزهای حضور کی روش در ایران اعتماد کی روش را جلب کرده بودند.
جدیت شجاعانه تمرینات بدنی تیم ملی صبح امروز در اتریش نیز موید این نکته است. جایی که خلیل زاده تمرینات را زیر نظر سیلوا، بدنساز تیم ملی انجام می داد و با وزنه کار سختی می کند.
مدافعی که با توجه به اصل دعوت کی روش نمی خواهد آخرین فرصت دوران ورزشی خود را برای تجربه جام جهانی به هر قیمتی از دست بدهد، خوشبین است که با تکرار عملکرد خود در حضور اسکوچیچ، او را از دست بدهد. توانست نظر سرمربی جدید تیم ملی را به خود جلب کند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره ایرانی الاهلی مسیر جدیدی را در فوتبال ملی خود آغاز کرده است.

شجاع برای این مقام با همه می جنگد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844481
28 سپتامبر 1401 @ 7:17 ب.ظ
15 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر