شجاع: نیازی نیست بگم کیروش کیه.

به نظر می رسد اعتماد کیروش را جلب کرده اید. مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین باشم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم بتوانم با بهترین عملکرد رضایت آقای کی روش را جلب کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شجاع خلیل زاده درباره شرایط تیم ملی قبل از شروع جام جهانی گفت: تمرینات بسیار سنگینی را برگزار می کنیم و با برگزاری یک اردوی خوب آماده حضور در جام جهانی می شویم. تمرینات بسیار فشرده است و امیدوارم با نتایج خوبی که می گیریم، مردم را خوشحال کنم.


سرویس خبر شماره: 1852107
15 نوامبر 1401 ساعت 11:44 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

می خواهیم با او صعود کنیم

مدافع تیم ملی درباره گروه ایران نیز گفت: به نظرم گروه بسیار سختی داریم و همه می دانید انگلیس، ولز و آمریکا تیم های خوبی هستند. امیدوارم با تمرینات بسیار خوب و تدابیر کادر فنی به نتایج خوبی برسیم.

خلیل زاده درباره بازگشتش به قطر پس از درخواست الاهلی توضیح داد: روز بازگشت ما روز فیفا نبود. همان روزی که آقای کی روش به باشگاه الاهلی آمد، بحث هایی مطرح شد که باید در خدمت تیم ملی باشیم. در بازگشت ما یک سری سوءتفاهمات پیش آمد و این موضوع برطرف شد.

او درباره همکاری با کی روش گفت: حرفی برای گفتن ندارم. همه شما م. کی روش را می شناسید. آنها قد بلندی دارند و می دانند چگونه کار کنند. امیدوارم برای اولین بار در تاریخ با آنها قدم بعدی را برداریم. هدف ما مرحله بعدی جام جهانی است و انشاالله با دعای خیر مردم به این مرحله خواهیم رسید.

مدافع تیم ملی می گوید هدفش صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.

شجاع: نیازی نیست بگم کیروش کیه.