شجاع چهره خاص تیم ملی در الریان (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی فوتبال ایران بالاخره در دوران ورزشی خود تجربه حضور در جام جهانی را خواهد داشت.

شجاع که به پوشیدن پیراهن الریان و ماندن طولانی مدت در این منطقه عادت کرده است، در هتل تیم ملی در الریان احساس نابسامانی می کند و لباسی متفاوت با لباس تیم ملی دیگر به تن می کند. بازیکنان

شجاع که در ابتدای دوره کی روش به تیم ملی پیوست و همراه با تیم ملی در چند اردو و دیدار مهم از جمله بازی ایران و کره و صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 شرکت کرد، حالا امیدوار است که این تیم به جام جهانی 2014 برسد. او توانست در یک هفته مانده به بازی با ایران کیفیت فنی خود را به نمایش بگذارد و در بازی مقابل انگلیس خود را در ترکیب اصلی تثبیت کرد و افکار تاکتیکی کی روش و دستیارانش را به حضور خود در قلب خط دفاعی هدایت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او که با حضور مجدد کی روش روی نیمکت ایران به عنوان یکی از بزرگترین نقاط مبهم در فهرست تیم ملی شناخته می شد، در اولین فرصت امتیاز را به خانه رساند تا سرمربی پرتغال ترجیح داد او و شریکش را در اختیار داشته باشد. الاهلی شخصا به قطر سفر کرده و به دنبال جلب رضایت سران باشگاه قطری است.

ستاره خط دفاعی تیم ملی با انتخابی الریان در جام جهانی بیگانه نیست.

شجاع چهره خاص تیم ملی در الریان (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1853564
23 نوامبر 1401 در 10:26 ب.ظ
10 هزار |

2نقطه نظر