شجاع – کنعانی این جدایی زیاد طول نکشید (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارسال نامه ای از باشگاه الاهلی قطر و درخواست بازگشت شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی و غیبت این دو در تمرینات آنقدر برای کی روش مهم و باورنکردنی بود که او بلافاصله دروازه را باز کرد. تمرین تیم ملی با حضور خبرنگاران و دقایقی در این باره صحبت کرد.

این دو مدافع ملی پوش پس از سه روز مبارزه با مشکلی عجیب حالا در ترکیب و زیر نظر کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی آماده می شوند.

شجاع - کنعانی این جدایی زیاد طول نکشید (عکس)


سرویس خبر شماره: 1851684
12 نوامبر 1401 در 03:24 ب.ظ
3.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کیروش الان راحت است

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی صبح دیروز به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند. سوژه خوشحال کننده ای برای کارلوس کی روش که او را به جام جهانی امیدوار می کند. این دو بازیکن یکی از گزینه های اصلی حضور در لیست ثابت تیم ملی هستند و هر چه بیشتر در تمرینات شرکت کنند، افکار سرمربی را بیشتر می شناسند. این دقیقا همان سوالی است که کی روش بر آن اصرار دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سخنرانی انتقادی درباره روند آماده سازی تیم ملی که چند ساعت بعد پای رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی باز شد و تاج در دیدار با کی روش مجبور شد به او قول بدهد که خلیل زاده و کنعانی را به تیم ملی بازگرداند. . اتفاقی که در نهایت با رایزنی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و قطر رخ داد.