شرط بندی رئال برای فیورنتینا؛ بند خرید برای انتقال یوویچ

سران رئال مادرید از فیورنتینا خواسته اند که با بند خرید اجباری قرارداد قرضی لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی موافقت کند.

به گزارش “ورش سه”، ماندن یوویچ در رئال مادرید آنطور که انتظار می رفت موفقیت آمیز نبود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
در حالی که این بازیکن در اینتراخت فرانکفورت عملکرد درخشانی دارد و بسیاری از باشگاه های اروپایی خواهان جذب او هستند، سرانجام تصمیم می گیرد به رئال مادرید بپیوندد.
با این حال نیمکت نشینی های مداوم در فصول اخیر باعث شده تا دو طرف به فکر جدایی بیفتند و فیورنتینا مدت هاست در حال مذاکره برای جذب این بازیکن است.
سران هر دو باشگاه برای تکمیل انتقال قرضی یوویچ به توافق رسیده اند اما گفته می شود رئال مادرید برای این انتقال شرط دارد که هنوز فیورنتینا با آن موافقت نکرده است.

مدیران این باشگاه اسپانیایی از طرف مقابل خواسته اند تا در پایان فصل یک بند خرید اجباری را در قرارداد قرضی یوویچ لحاظ کند تا بتوانند این بازیکن را در تابستان 2023 با مبلغ مشخصی به فیورنتینا بفروشند.
گفته می شود مبلغی که رئال مادرید برای تکمیل این انتقال در نظر دارد 25 میلیون یورو است و این مبلغ به آنها اجازه می دهد تا در مقایسه با زمانی که این بازیکن را خریده اند، سود کمی داشته باشند.
این مهاجم صربستانی فصل گذشته تنها 15 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داد و یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد که آمار درخشانی نبود و مدیران رئال را وادار کرد تا به فکر فروش آن باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی