شرط ویژه برای ماندن ستاره های ناراضی پرسپولیس

پس از پایان هفته یازدهم لیگ برتر، این رقابت ها تا پایان جام جهانی 2022 قطر تعطیل شد. تیم پرسپولیس در پایان هفته یازدهم این مسابقات موفق شد با کسب 24 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کند و با خوشحالی به تعطیلات رفت.

پرسپولیس در حال حاضر به عنوان یک رهبر در لیگ برتر دیده می‌شود و شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل دارد، اما شنیده‌ایم بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس معتقدند هنوز رهبری دلیلی برای قهرمانی نیست، اما اگر این تیم بماند. رهبر در پایان هفته پانزدهم و در نیم فصل واقعی. اگر او بماند، کسب جام قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

یعنی اگر قرمزهای تهران قهرمان نیم فصل شوند، ذخیره های پرسپولیس به همه پیشنهادات برای رسیدن به جام و افتخار پاسخ منفی می دهند، اما در غیر این صورت احتمال جدایی وجود دارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال اما برخی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری فرصت کافی برای رشد بدن خود را نداشتند و شانس دعوت به تیم ملی و صعود به جام جهانی را به کلی از دست دادند. این دسته از پرسپولیسی ها تمایلی به جدایی از این تیم ندارند. بازیکنان نیمکت نشینی که با پیشنهادات وسوسه انگیزی از سوی تیم های ثروتمند و صنعتی مواجه شده اند اما هنوز تصمیمی برای جدایی نگرفته اند. این هم به یک دلیل خاص!