شروع جدید مهاجمی که شفر جایش را نداد!

* قراردادت تمام شد، فصل بعد خودت را کجا می بینی؟
محمد: من امسال در هوار ماندم و باعث پیشرفت من شد. پنج گل زدم، سه پاس گل دادم و چهار پنالتی زدم. دو هفته باید بگذرد و ببینیم با چه تیم هایی می توانم مذاکره کنم. دو سه پیشنهاد خوب دارم و باید ببینیم چه زمانی نهایی می شود.

* برای پنالتی اول توپ را برای ضربه زدن گرفتی اما توپ را به مسعود شجاعی دادی.
محمد: در ضربات پنالتی شرایط متفاوت است. من می خواستم پنالتی بزنم و خود آقا مسعود گفت محمدجواد را شوت کن اما از بیرون اعلام کردند که آقا مسعود باید شوت کند و من توپ را دادم. او ابتدا نزد من آمد و از من پرسید آیا شما 100% تمرکز دارید؟ گفتم آرام باش و به هر حال گل می زنم اما از بیرون گفتند باید گل بزند.

1879925


سرویس خبر شماره: 1940025
05 خرداد 1402 ساعت 14:44 |
5.6 هزار |

0نقطه نظر

محمدی: قرار بود پنالتی بزنم

وقتی استقلالی بودم خیلی حوصله ام سر رفته بود. آقای شفر مرا در تمرینات دفاعی شرکت داد. من برای خودم اهدافی دارم و می خواهم به آنها برسم.

شروع جدید مهاجمی که شفر جایش را نداد!

*بازم مقابل پرسپولیس خوب بازی کردی و پنالتی گرفتی.
محمد: بله، خوب بازی کردم و انگیزه زیادی داشتم که به تنهایی فصل را به خوبی به پایان برسانم. دو پنالتی داشتم. دومی رو خودم گرفتم! آنها مرا هل دادند. هند علی نعمتی هم نعمت بود اما وقتی پریدم مرا هل دادند و فکر کردم علی آقا صفایی آن صحنه را گرفته است اما همه به اشتباه فکر می کنند هند آن صحنه را گرفته است. پیش از این به آقای صفایی گفتم پیراهن من را می کشند و تذکر داد که اگر پیراهن را بکشی من جریمه می شوم.

* پس می توانستی گل سومت را به پرسپولیس بزنی.
محمد: بله، من خیلی جلوتر از پرسپولیس بودم و در کل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور تیم های بزرگی هستند که به من انگیزه می دهند که جلوتر از آنها بازی کنم. دیروز دستیاران آقای قلانوی هم در ورزشگاه بودند و من انگیزه زیادی برای دعوت به اردو داشتم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنان خوب روز قبل محمدجواد محمدی هوادار پرسپولیس بود. بازیکنی که همیشه جلوی پرسپولیس خوب کار کرده و دو گل برای این تیم به ثمر رسانده است. دیروز پنالتی را از پورعلی گنجی گرفت اما پنالتی دوم را خودش برای هوادار گرفته است. به نظر می رسد محمدی آخرین بار در دیدار مقابل پرسپولیس پیراهن هواداران را بر تن کرد و در مورد آینده اش با او صحبت کردیم.

* یک سری شایعات شنیده می شد که پرسپولیس تو را می خواهد اما یک بار پیراهن استقلال را بر تن کردی. دوست داری به استقلال برگردی یا پیراهن پرسپولیس را بپوشی؟
محمد: وقتی استقلالی بودم خیلی حوصله ام سر رفته بود. آقای شفر مرا در تمرینات دفاعی شرکت داد. من برای خودم اهدافی دارم و می خواهم به آنها برسم.

*پس به نظر می رسد بعد از سه سال از هوادار جدا می شوید.
محمدی: سه سال است که در کنار هواداران هستم و مدیون این باشگاه هستم. آنها برای من زحمت کشیدند و من هم برای این تیم زحمت کشیدم. مدیر عامل خوبی داریم و آقای جواد رحیمی در جلسه ای گفتند می دانم می توانید پیشنهادهای خوبی داشته باشید و دستم را به روی شما باز می گذارم اما در کانون هواداران به روی شما باز است. به من قدرت داد. در آینده مشخص خواهد شد.

1879924



مجله اخبار فوتبال داخلی