شروع فصل برای لیورپول؛ تیم کلوپ از خواب بیدار شد!

پیروزی پر امتیاز و روحیه بخش مقابل گلاسکو رنجرز ممکن است نقطه عطفی برای لیورپول در این فصل باشد.

شروع فصل برای لیورپول؛  تیم کلوپ از خواب بیدار شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل جاری نه در لیگ قهرمانان و نه در لیگ برتر برای شاگردان یورگن کلوپ چندان خوب آغاز نشده است و کمتر کسی امیدوار بود که این تیم بتواند روزهای درخشان سال گذشته را بشناسد. جدایی سادیو مانه و خرید داروین نونس تا اینجای فصل حرکت چندان خوبی برای باشگاه نبوده و مهاجم اروگوئه ای و گران قیمت لیورپول هنوز نتوانسته خود را با شرایط تیم جدیدش وفق دهد.

در لیگ برتر آنها در حال حاضر 14 امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین هستند و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارند. البته باخت سنگین هفته اول مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا با برتری های هفته های اخیر جبران شد و حالا به نظر می رسد مرسی سایدی ها در مسیر صعود به دور بعدی هستند.

اما شب گذشته لیورپول در اسکاتلند مقابل گلاسکو رنجرز نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشت و موفق شد این تیم را با هفت گل شکست دهد. نکته جالب این دیدار هت تریک محمد صلاح در تنها شش دقیقه و بازگشت این ستاره مصری به مسیر درخشش و گلزنی بود. این نتیجه می تواند روند فصل را برای لیورپول تغییر دهد و این تیم را برای ادامه فصل امیدوار کند.


سرویس خبر شماره: 1847932
21 اردیبهشت 1401 @ 10:58 ق.ظ |
630

0نقطه نظر

جرقه بعدی – مقابل سیتی:

اما مهم ترین و البته سخت ترین ماموریت لیورپول برای ادامه این روند، بازی هفته آینده در آنفیلد مقابل منچسترسیتی است. اگرچه این دو تیم در چند سال گذشته رقیب مستقیم یکدیگر بوده اند و البته شاگردان پپ گواردیولا در این فصل به وضوح وضعیت بهتری دارند. پیروزی در این بازی همان جرقه ای است که دتمار هامان در مورد آن صحبت کرد و یورگن کلوپ نیز بسیار ناراحت بود. اما چه کسی موافق نیست که برتری مقابل منچسترسیتی می تواند لیورپول را به حالت عادی بازگرداند؟



مجله اخبار فوتبال خارجی