شروع فصل جدید سپاهان برای جام پرامید


سرویس خبر شماره: 2020979
24 مه 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
5.3 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

تیم فوتبال سپاهان پس از یک روز استراحت، از ساعاتی دیگر تمرینات خود را در باغ فردوس از سر می گیرد.

شروع فصل جدید سپاهان برای جام پرامید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پوشان طلایی اصفهان در نخستین روز از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر در رفسنجان به مصاف مس رفت و نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیاورد.

نتایج موج سینوسی سپاهان در لیگ با تساوی برابر آلومینیوم آغاز شد و از آن پس نتوانستند شرایط مساعدی را تجربه کنند و پس از پشت سر گذاشتن حواشی مربوط به سقف بودجه به نتیجه غیرمنتظره ای دست یافتند و حالا پس از قرار گرفتن در صدر جدول جدول آنها از استقلال و پرسپولیس تعریف کردند، آنها در آستانه از دست دادن رده سوم هستند و تراکتور با 47 امتیاز تنها یک امتیاز از آنها عقب است.

2021258

از طرفی در جام حذفی شرایط متفاوت است. آنها کار خود را در این دوران پر فراز و نشیب با شکست 3 بر صفر مقابل شمس آذر آغاز کردند و سپس با پیروزی 2 بر یک استقلال ملاثانی را در فولاد آرنا شکست دادند. تا اینجای کار استقلال و پرسپولیس حذف شده اند. تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی.

سپاهان که روز شنبه به مصاف مس رفت، یکشنبه تمرینات سبکی را پشت سر گذاشت و تا ساعاتی دیگر کار جدی این تیم برای دیدار مقابل ملوان که یکی از حریفان سرسخت مورایس و سپاهان در گذشته بوده است، آغاز خواهد شد. سال ها. دو سال. این در شرایطی است که مدیرعامل جدید باشگاه نیز معرفی شده و باید دید حضور او در روزهای آینده چه تاثیری بر سیاست باشگاه خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی