شروع مک آلیستر – اخبار تیم لیورپول مقابل من سیتی تایید شد

لیورپول این شانس را دارد که حداقل برای چند ساعت به صدر جدول لیگ برتر صعود کند اگر امروز بعدازظهر بتواند بر منچسترسیتی قهرمان و صدرنشین پیروز شود.

دو تیم برتر از ساعت 12:30 در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند و یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز جمعه دوباره احساسات خود را در مورد زمان‌بندی بحث‌برانگیز بازی آشکار کرد.

اگرچه قرمزها تنها یک امتیاز از حریفان امروزی عقب هستند، اما یک برد خارج از خانه در لیگ برتر از زمان شکست وولوز در مولینوکس در اواسط سپتامبر، نادیده گرفته شده است.

با این حال، برای انجام این کار، آنها باید کاری را انجام دهند که تا به حال هیچ کس در سال 2023 انجام نداده است – جلوگیری از پیروزی منچسترسیتی در زمین خود.

از نظر ترکیب اصلی که کلوپ برای بازی با پپ گواردیولا انتخاب کرده است، تنها دو تغییر نسبت به پیروزی 3-0 مقابل برنتفورد قبل از تعطیلات بین المللی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: لیورپول در رقابت برای جذب استاد پاس آمریکای جنوبی پیشرو است. باشگاه اخیرا برای تماشای او به پرواز درآمد

بیشتر بخوانید: دیدی هامان از بازیکن لیورپول نام برد که اکنون پس از غلبه بر “سال نامرتب” “یکپارچه” است.

آلیسون بکر هر دو بازی مقدماتی جام جهانی برزیل را در دو هفته گذشته آغاز کرد اما جایگاه آشنای خود را در دروازه حفظ کرد. در همین حال، کلوپ با همان چهار مدافع ترنت الکساندر-آرنولد، جوئل ماتیپ، ویرجیل فن دایک و کوستاس تسیمیکاس به میدان می رود.

هر دو تغییر در خط میانی هستند، الکسیس مک آلیستر و کرتیس جونز پس از غیبت اجباری خود در آخرین مسابقه ما بازگشته اند. واتارو اندو و کودی گاکپو به درستی روی نیمکت نشستند.

در جلو، مو صلاح و دیوگو جوتا (که گل های مقابل برنتفورد را بین آنها تقسیم کرد) هر دو جایگاه خود را در کناره ها حفظ کردند و داروین نونز نیز در پست مهاجم مرکزی باقی ماند.

شما می توانید اخبار کامل تیم را در زیر مشاهده کنید @LFC در توییتر/X:



https://www.empireofthekop.com/2023/11/25/liverpool-team-news-v-man-city/ منبع: