شرکت فراصنعت – ایرانیان فراصنعت پاسارگاد

ویدئو والها برای تأثیر عمیق و جلب نظر با ایجاد تصاویر بزرگ در لابیها، ایستگاههای قطار، مراکز خرید یا دیگر مکانهای عمومی، در ساینایجهای دیجیتال نیز استفاده میشوند. پیکسل بهتری دارد. ویدئو والها برای نمایش تصاویر بزرگ به طور همزمان گزینه ایدهآلی هستند و توانایی جوابگویی به چند کامپیوتر یا منابع ویدیویی را نیز دارند. شدهاند و دارای این مزیت هستند که برای حفظ یکپارچگی تصویر دارای لبه باریک هستند. این مانیتورها دارای قاب باریک هستند و تقریبا تصویر یکپارچه ارائه میدهند؛ به همین جهت از لحاظ نمایش تصویر با کیوبها قابل مقایسه هستند. نمایشگرهای ویدئو وال فیلیپس دارای پردازنده داخلی هستند که میتوان به وسیله آنها تصویر دلخواه را با نسبت دلخواه روی هریک از مانیتورها نمایش داد. نمایشگرهای ویدئو وال، کیوبهای پروژکتور، نمایشگرهای LED و LCD در تشکیل ویدئو والها استفاده میشوند. پردازش در نمایشگرهای LCD ممکن است شامل جبران گپ ایجاد شده توسط لبههای نمایشگر باشد که مانع از انفصال تصویر کلی میشود. پنلهای LCD و LED مانیتورهای ویدئووال به سرعت جایگزین کیوبها و پروژکتورها میشوند. به دلیل اینکه ویدئو والها معمولاً بزرگ و در مرکز توجه هستند، تصاویر آنها باید همیشه روشن و واضح بوده و محتوا باید به آسانی قابل رویت باشد. بسیار پایین است. به همین دلیل هزینه نهایی در سیستمهای ویدئو وال کاهش مییابد.

ویدئو وال در واقع نمایشگری بزرگ شامل یک سری از پروژکتورها یا نمایشگرها است که به صورت یکپارچه و به عنوان سیستمی منسجم (یک مانیتور) عملیات پردازش را انجام میدهد. پیشرفت و ارتقا نمایشگرها و پروژکتورها و همچنین تکنولوژیهای پردازش ویدیو، منجر به ادغام هرچه بیشتر نمایشگرها به عنوان ویدئو وال و نصب و راهاندازی رنج وسیعتری از آنها شده است. شاید بیش از ده ها سوال دیگه که پاسخ اونها رو فقط یک متخصص حرفه ای می دونه ما صادقانه به شما کمک می کنیم تا قدم به قدم نیازهای شما را برآورده کنیم. این فاصله به صورت میلی متر اندازه گیری می شود. ویدئو وال ها میتوانند تصاویر دریافتی را با رزولوشن اصلی پخش کنند یا اندازه آن را بزرگ و کوچک کنند. یک طراح مبتدی ممکن است به استفاده از روش دیگری برای پخش تصاویر بزرگتر یا پخش چند تصویر به صورت همزمان، علاقه داشته باشد. افرادی که با این روش مشغول به فعالیت می باشند معتقدند که کار با چلنیوم یک هنر است و هنر را باید با دست انجام داد پس به صورت دستی این کار را انجام می دهند و انجام دادن ان برایشان بسیار خوشایند می باشد. با این وجود برخی تابلو ها بدون مقاومت تهیه می گردند.

این کنترلر ویدئو وال منابع مختلف را پشتیبانی کرده و فرمتهای مختلف سیگنال را اس اس آی لایت میپذیرد. پروسسور ویدئو وال دارای ظرفیت و پهنای باند وسیع برای پردازش رنج وسیعی از منابع مختلف به طور همزمان است و به صورت مجزا و بهینه از آنها بهرهبرداری میکند. همان گونه که گویا است، یک ویدئو وال معمولا فضایی از یک دیوار را احاطه میکند. پروسسور ویدئو وال معمولا شامل نرم افزار کنترل است که به کاربر امکان ایجاد چینش دلخواه با قرار دادن و تغییر اندازه پنجره ها در هر جای ویدئو وال را میدهد و بعد ورودیها را به آنها منتقل میکند. در هر زمانی آنها را از نرم افزار کنترل پروسسور یا سیستم کنترل AV بازخوانی کند. صفحه نمایش با کنار هم قرار دادن ماژول های ال ای دی ساخته می شوند و هر کدام از بلوک های ال ای دی دارای ارتفاع 16 سانتی متری و طول 32 سانتی متری است. نرم افزار ساخت تابلو روان این امکان را می دهد تا بتوانیم روز به روز با طراحی های جدید تابلو خود را نیز به روز کنیم.

در شکل زیر چند نمونه انیمیشن نحوه عملکرد خازن در مدارات را مشاهده می کنید. در کاربرد فلاشر به جای اینکه منبع تغذیه (آداپتور) مستقیما به ال ای دی ها اتصال یابد، خروجی منبع تغذیه به ورودی فلاشر اتصال می یابد و خروجی فلاشر به ورودی ال ای دی ها و با تنظیمات لازمه سبب چشمک زدن تابلو می گردد. پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی میکنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند. همچنین پروسسور ویدئو وال باید به درخواستهای کاربر بدون تأخیر پاسخ دهد، حتی زمانی که درحال رسیدگی به رنج وسیعی از سیگنال ورودی و خروجی است. زمانی که پنجرههای تصاویر در حال نمایش نسبت به نیاز کاربر جابجا میشوند یا اندازه آنها و نحوه چینش آنها در کنارهم تغییر میکند، به طور حتم یک پردازنده ویدئو وال لازم است. این مسئله زمانی که پردازنده در محیطهای پرمخاطره نصب میشود، پررنگتر میشود. محسوب میشود که درعینحال بیشترین سهم از هزینه ایجاد یک سیستم ویدئو وال را شامل میشود. یک ویدئو وال به طور معمول احتیاج به سرمایهگذاری ویژه دارد، زیرا در واقع گرانترین بخش سیستم AV محسوب میشود.