شریفات: دلتنگی برای هواداران اراک سخت بود


سرویس خبر شماره: 1833193
21 تیر 1401 ساعت 12:13 |
250 امتیاز خبر

0نقطه نظر

توقعات از ما بالا رفته و ما آن را خوب می دانیم.

وینگر آلومینیومی درباره کیفیت اردوی تیمش گفت: غذا خوب است زیرا غذا و استراحت در فصل بدنسازی بسیار مهم است. فقط زمین کمی سخت بود و بازیکنان کمی مصدوم شدند. به طور کلی این مکان پاسخگوی نیاز یک ورزشکار در فصل بدنسازی است.

آخرین سوال شریفات در مورد همکاری بیشتر با آلومینیوم بود که وی پاسخ داد: تیمی است که کمک زیادی به من کرده است. بعد از فولاد در هر تیمی که بودم، نیم فصل یا یک فصل بودم، اما الان سومین فصل من در آلومینیوم است و می خواهم به سال چهارم برسم. تغییر در آن چند سال برایم خوب نبود و با وجود پیشنهاداتی که داشتم، تصمیم گرفتم بمانم. من هم این موضوع را به آقای رحمتی گفتم و خوشحالم که ماندم چون دلتنگی برای هواداران اراکی سخت بود. در این مدت خیلی از من حمایت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وینگر آلومینیومی امیدوار است سال های حضورش در این تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسماعیل شریفات که دو هفته پیش قرارداد خود را با آلومینیوم برای یک فصل دیگر تمدید کرد، درباره شرایط این تیم در اردوی شهریار گفت: فصل بدنسازی است و در دوران پرفشاری به سر می بریم. ما صبح و عصر تمرین داریم و مخصوصاً تمرین صبحگاهی، گاهی اوقات فشار زیادی را تحمل می کنیم. به طوری که فقط بعد از تمرین می توانیم استراحت کنیم. فشار در این مدت می تواند زمینه ساز موفقیت در بازی های لیگ باشد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رو به رشد آلومینیوم افزود: البته هر تیم و هر بازیکنی در حال بهتر شدن است. آلومینیوم اینطور نیست. او با راهیابی به فینال جام حذفی و یک رقمی شدن لیگ برتر، انتظارات را از ما بالا برد. ما این را به خوبی می دانیم و برای فصل سختی آماده شده ایم. چند نفر از تیم جدا شده اند اما ما تا حد زیادی ساختار اولیه را حفظ کرده ایم و اهداف بزرگی داریم.